Zoeken Vraag het forum

Alcohol voor en na operatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rome

ik krijg vrijdag een operatie mag ik nu dan nog alcohol drinken, of mag dat juist niet voor een operatie. En mag ik nar de operatie alcohol drinken, of is dat ook beter van niet.

3 reacties
    Reageren
    Peter

Nee, voor een operatie moet je volledig nuchter zijn en na de operatie mag je ook geen alcohol drinken.
    Alcohol verdunt je bloed en dat is niet zo handig als ze in je gaan snijden. Voorlopig dus even geen alcohol meer, dat bevordert je herstel.

Reageren
    Kate

Hoe lang na de operatie mag ik geen alcohol drinken?

Reageren
    sonda001

ik krijg een kijkoperatie in de schouder morgen ochtend mag ik dan nu een borreltje drinken.

Reageren
Reageer op: Alcohol voor en na operatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.