- Milan11 mei 2018 om 13:42
Op vrijdag worden mijn neusamandelen verwijderd, maar zaterdag heb ik een feestje. Kan ik hier dan wel gaan drinken? Of is het beter van niet?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 mei 2018 om 13:44Nee, dat is niet verstandig
ReagerenJohn (moderator)
11 mei 2018 om 13:45Ik ook niet dat het verstandig is om naar dat feestje te gaan…
ReagerenPeter12 mei 2018 om 03:13Alcohol verdunt letterlijk je bloed waardoor je wonden van de operatie niet kunnen genezen en in het ergste geval weer kunnen gaan bloeden. Niet doen dus, ook geen aspirine/APC slikken. Paracetamol mag wel.
ReagerenChloë24 februari 2022 om 16:32Goedemiddag, een vriend van mij heeft een zware operatie gehad aan zijn voet. Hij is helaas ook een stevige drinker (6 liter bier per dag)en een slechte eter! Daarbij slikt hij Tramadol en diclofenac. Nu heeft hij dystrofie. Kan dat het gevolg zijn van zijn alcoholgebruik?
ReagerenJohn (moderator)
24 februari 2022 om 17:096 liter bier per dag slecht eten (uiteraard) en Tramadol en diclofenac… De dystrofie is dan wel het kleinste probleem. Het zal zeker invloed hebben maar zal toch vooral het niet bewegen zijn.
ReagerenSara11 juni 2024 om 16:52Weet iemand na hoeveel weken/ dagen je weer alcohol mag drinken na je keelamandel operatie? Zit nu vanaf gister op week 3 en mijn korsten zijn eraf alleen nog wat trekkerig gevoel achterin de keel.
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2024 om 18:55Als er nog restklachten zijn is het niet verstandig om alcohol te gebruiken
Reageren