- Loesje25 juni 2017 om 11:05
Afgelopen vrijdag ben ik met een vriendin een drankje wezen drinken in een cafe. Ik begon pas laat te drinken omdat ik in eerste instantie de bob was. Rond n uur of 12 begon ik met bacardi cola en rond half 2 gingen we naar huis om nog even met vrienden in het bubbelbad te gaan. Binnen n half uur werd ik bewusteloos gevonden op de wc totaal buite kennis en schijn klappe in mn gezicht te hebben gehad maar kwam niet bij kennis. Toen ik bij kennes kwam hebben ze me suiker gegeven en maakte ik spuug bewegingen maar er kwam niks uit. De volgende dag werd ik wakker bij mn vriendin thuis en weet totaal niks meer van die avond. Wist niet meer dat we met die bepaalde vrienden hadden afgesproken of hoe we aan hun gekomen waren en mn portomonee was leeg. Ik heb het iedee dat ik gedrogeerd ben want ik drink normaal wel meer dan 4 bacardi en zoals ik me de volgende dag voelde voelde niet goed.. misselijk koud warm koud warm en duizelig en kreeg geen hap eten naar binnen. Morgen ga ik naar de huisarts voor de zekerheid want voel me er niet lekker bij. Wat denken jullie?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 juni 2017 om 11:33Misschien inderdaad iets in een drankje gedaan… Morgen idd maar eens naar de huisarts
Reageren