Zoeken Vraag het forum

Bewijzen dat ik word gedrogeerd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goede middag.

Ik zit met een situatie waar ik helemaal gek van wordt. Sinds december wordt ik verkracht. Ik vindt het heel raar dat ik niet wakker wordt. Ik denk dat ik wordt gedrogeerd. Ik wil mezelf op drugs laten testen al weken lang. Ik mag niet van mijn moeder. Ze zegt dat wanneer er drugs is gevonden in mijn lichaam dat ik wordt opgesloten door de politie.
    Ik weet niet wat ik moet doen. Help me

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je wordt beslist niet opgesloten door de politie. Die garantie kan ik je geven. Ga naar de huisarts en bespreek het met je huisarts. Die kan ook bloedonderzoek en urine onderzoek doen.
    Daarnaast vind ik, dat je aangifte bij de politie zou moeten doen als je verkracht wordt.

Reageren
    Anoniem

Ik probeer de hele tijd aangifte te doen. Lukt niet. Mag niet. Want ik moet bewijs verzamelen. Heb ik forensisch bewijs verzameld onderzoeken ze het niet eens. Bij de NFO kan het wel maar kost €605 incl btw. Ik heb dat geld niet. Ik en aan een aantal mensen gevraagd. Ze doen het niet. Ik wordt aan alle klanten klem gezet. Waarom zegt mijn moeder dat als er drugs in mijn lichaam zit dat ik opgesloten wordt?

Help me please. Ij ben radeloos. Ik zie geen uitweg. Net of ik zelfmoord moet plegen of zo. Ik wil van deze situatie af. Help me. Ik huil.

Reageren
    John (moderator)

Waarom je moeder dat zegt weet ik niet. Maar het klopt niet in ieder geval.

Ga naar je huisarts en bespreek het met je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Mijn moeder gelooft me niet. Ze gaat gekkenhuis bellen. Ik lieg niet!!!!!!!

Reageren
    Anoniem

Mijn moeder noemt me een drugsverslaafde. Waarom slaap ik met lamp aan.waarom moet ik perse met camera slapen.

Waarom doet de politie niks. Dankzij hun nalatigheid is mijn situatie enorm geëscaleerd. Dank je wel politie!

Reageren
    Anoniem

Ik ben erachter gekomen dat ik verplicht ben om aangifte te doen tegen verkrachting. En ik maar proberen en proberen zonder resultaat. Ik heb ze zelfs gesmeekt om me te laten onderzoeken op dna van de dader want dan hebben ze hem. Serieus ze weigeren. Dankzij de nalatigheid van de politie duurt mijn situatie te lang. Ik ben radeloos. Ik vertrouw de politie niet meer. Dankzij hun gedrag.

Reageren
Reageer op: Bewijzen dat ik word gedrogeerd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.