Zoeken Vraag het forum

Heb ik ghb gehad?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Undrcover

Hey hey

Twee dagen geleden ( op de vrijdag) ben ik opstap geweest, ik heb een paar drankjes gedronken met een vriendin. Normaal drink ik vodka met 7 up en heel afentoe Jack Daniëls. Ik doe best lang over mijn drankje en stop als ik me aangeschoten voel.. Ik ga niet zover dat ik dronken word.. Op die avond dronk ik vodka & whiskey.. Toen ik buiten ging roken moest k mijn glas binnen laten staan en heb het goed in de gaten gehouden.. Toen ik terug kwam was mijn glas verplaatst.. Ik had er een raar gevoel bij en heb 3 slokken genomen om te kijken of ik misschien iets zou proeven.. Daarna heb ik m’n glas laten staan. toen ik uiteindelijk in bed lag en in slaap viel werd ik de dag erna wakker ( hetzelfde als hoe ik in slaap viel) mijn hele lichaam was heel zwak en kon amper bewegen ik voelde vrijwel niets van m’n lichaam zeg maar.. Alles ging sloom voor mijn ogen. Voelde me brak. Toen ik me beter voelde en boodschappen ging doen had ik het gevoel alsof ik weer aangeschoten was heel raar !! Ik kon niks onthouden en weinig herinneren van de dag ervoor. Alles ging traag het voelde heel raar als ik lichamelijk bewoog. Ook trilde ik vooral m’n handen en benen. Die avond erna ben ik gaan stappen en heb 2 drankjes gehad. Ik was heel licht in m’n hoofd en trillerig ook continu uit evenwicht. Nu is het maandag.. En heb ik nog het zelfde gevoel!! Ik rook al jaren en zelfs als ik een sigaret opsteek word ik ontzettend duizelig. Voel me nog heel raar in m’n hoofd alles gaat sloom en mijn lichaam trilt nog en voelt heel licht en uit evenwicht.. K hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik maak me zorgen!! Vraag me af of iemand ghb in m’n drankje heb gedaan..

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan helaas niemand beantwoorden. Maar als er GHB in je drankje zou zijn gedaan, had je waarschijnlijk eerder op die bewuste avond een black-out gehad.
    [quote]
    Toen ik buiten ging roken moest k mijn glas binnen laten staan en heb het goed in de gaten gehouden.. Toen ik terug kwam was mijn glas verplaatst..[/quote] dat in de gaten houden lukte blijkbaar toch niet zo goed…
    Het kan natuurlijk zijn dat de drank verkeerd is gevallen. De volgende keer misschien maar eens geen sterke drank nemen…..

Reageren
    Anoniem

Hee,

Ook al is je bericht op de site al even geleden, dan wil ik alsnog reageren.

Mensen denken 9 van de 10x echt slecht over g. Ik pak sinds ongeveer 3jaar elke dag 2 flugeldopjes. Gewoon voor het extratje na een dag hard te hebben gewerkt. Even lekker ontspannen. Als je nog nooit g hebt gepakt, kan het zijn dat je bij een hele lage dosis out kan gaan. Ik begon met 0.3 en toen ging ik al bijna out. Je begint heel moe te worden en valt bijna in slaap. Als je de juiste dosering hebt, voel je je erg fijn, krijg je een warme gloed over je lichaam etc.. Nu zit ik op max 2 flugeldopjes, dus wel iets meer dan waar ik mee begon.

Er is in ieder geval geen g in je drankje gedaan, anders was je daar op de avond zelf al achter gekomen en dan had je het misschien ook wel geproefd. No stress! 🙂

Reageren
Reageer op: Heb ik ghb gehad?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.