- Anoniem6 juli 2016 om 20:13
Hallo allemaal, ik heb een gekke vraag denk ik.. gister ochtend heb ik een test gedaan ban al een week overtijd . Ik heb de test smorgens gelijk gedaan maar na 2 min zag ik niks en dacht na de zoveelste teleurstelling zal wel niks zijn.. maar nadat ik na een paar minuten toch weer keek leek hij positief!! (Heb de tijd niet bij gehouden helaas.. kan het zijn dat het gewoon is opgedroogd ? Ga morgen ochtend nog een test doen maar ben benieuwd of er meer zijn die dit hebben gehad.. het was een test van kruitvat waar een plusje komt te staan.
Alvast heel erg bedankt!!5 reactiesReagerenAnoniem6 juli 2016 om 20:16Zie dat het wel een hele slechte foto is zo haha, in het echt lijkt de streep veel beter !
ReagerenJohn (moderator)
6 juli 2016 om 20:20maar er moet een plusje komen te staan en geen streepje…..
Doe een nieuwe test en houdt de tijd in de gaten. Lees goed de gebruiksaanwijzing
ReagerenAnoniem6 juli 2016 om 20:28Ja klopt, het is ook een plusje. Bedoelde met streepje 2e streepje.
ReagerenJohn (moderator)
6 juli 2016 om 20:33dat kan ik dus niet herkennen….dus ingedroogd waarschijnlijk.
Reageren
Morgen maar even een nieuwe testAnoniem12 juli 2016 om 07:472En weetje meer of je zwanger bent. Ik had precies het zelfde.
Reageren