Zoeken Vraag het forum

Wat is dit? negatieve test, symptomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi ,
    in maart heb ik onveilige seks gehad. Daarna heb ik de MAP genomen (22 uur later). Ben ongesteld geworden en over paar dagen moet ik het weer worden. Nu heb ik vorige week een test gedaan die heel duidelijk negatief was. Toch voel ik nu ongeveer 1 week soort ‘bonkjes’ in mijn buik. Al ongeveer 2 maanden last van voortdurende rommel. Ik weet niet of dit gewoon mijn darmen zijn en dat ik er iets achter zoek omdat ik bang ben. Ik heb volgens mij niet echt een zwangere buik, ik kan mijn buik nog inhouden en je ziet mijn spieren nog..

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn beslist je darmen.

Reageren
    Anoniem

ik ben vandaag weer ongesteld geworden, wel 2/3 dagen later dan verwacht maar het bloed is zeer donker. Bijna zwart. Wat betekent dit?

Reageren
    John (moderator)

Dat betekend eigenlijk niks…ja, dat je menstruatie iets later is….

Reageren
    Anoniem

Maar dit kunnen geen zwangerschapsverschijnselen zijn in mijn situatie?

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat lijkt zeker niet op zwangerschapsverschijnselen.

Reageren
    Anoniem

Dat donkerbruinige bloed is aangehouden en af en toe vermengd met wat ‘normaal’ menstruatiebloed. een ander soort menetrautie was dit. stress?? Ik voel voortdurend ‘kloppen’ in mijn buik. Ik maak me zo druk. Bij mijn moeder hield de menstruatie ook nog een paar maanden aan weet ik. Maar soms vind ik mijn buik dik en soms niet. Ik maak me te druk misschien. Test was negatief, misschien omdat ik te laat was??

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je je inderdaad te druk maakt. Als je er ongerust en onzeker over blijft ga dan naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Reply #1048192 in Wat is dit? negatieve test, symptomen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.