- Anoniem18 april 2016 om 14:33
Hallo ik heb vorige week woensdag seks gehad met mijn inmiddels ex vriend
Het was onveilig en hij kwam klaar in mijn ?
Nu heb ik gisteren seks gehad met iemand anders ook onveilig en die persoon is ook klaar gekomen in mijn ik ben bang dat ik zwanger ben van mijn ex maar nu heb ik gisteren dus onveilig gevreeeen kan ik dan ook zwanger van raken als het met mijn ex niet is gelukt? Ik wil een test doen of wachten tot mijn periode maar dat is pas in mei en dat duurt mijn te lang ik wil niet in onzekerheid zitten kan ik een test doen ik weet niet wat ik moet doen en als ik een test doe en niet zwanger blijk te zijn kan ik dan nog wel zwanger raken van die jongen van gisteren?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 april 2016 om 15:09Een zwangerschapstest kun je doen 2,5 – 3 weken na het onveilige contact. Je zou in ieder geval van een van de twee zwanger kunnen raken. Maar ik neem aan dat dat de bedoeling was als je 2 x onveilige seks hebt gehad.
ReagerenAnoniem18 april 2016 om 15:50Klopt maar hoe weet ik van wie ik zwanger ben …
ReagerenJohn (moderator)
18 april 2016 om 16:35Hangt af van wanneer je eisprong is
ReagerenAnoniem18 april 2016 om 16:51Kan ik niet gewoon donderdag een test doen en als ik niet zwanger ben dan ben ik niet zwanger van me ex ?
Reageren
Maar dan wacht ik af
En dan een tijdje later weer een test om te kijken of ik zwanger ben van me bijna as. Vriend ?John (moderator)
18 april 2016 om 16:55Dat kun je wel doen maar heeft totaal geen zin.
Reageren
Een zwangerschapstest kun je doen 2,5 – 3 weken na het onveilige contact.