Zoeken Vraag het forum

Help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik heb vorige week woensdag seks gehad met mijn inmiddels ex vriend
    Het was onveilig en hij kwam klaar in mijn ?
    Nu heb ik gisteren seks gehad met iemand anders ook onveilig en die persoon is ook klaar gekomen in mijn ik ben bang dat ik zwanger ben van mijn ex maar nu heb ik gisteren dus onveilig gevreeeen kan ik dan ook zwanger van raken als het met mijn ex niet is gelukt? Ik wil een test doen of wachten tot mijn periode maar dat is pas in mei en dat duurt mijn te lang ik wil niet in onzekerheid zitten kan ik een test doen ik weet niet wat ik moet doen en als ik een test doe en niet zwanger blijk te zijn kan ik dan nog wel zwanger raken van die jongen van gisteren?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschapstest kun je doen 2,5 – 3 weken na het onveilige contact. Je zou in ieder geval van een van de twee zwanger kunnen raken. Maar ik neem aan dat dat de bedoeling was als je 2 x onveilige seks hebt gehad.

Reageren
    Anoniem

Klopt maar hoe weet ik van wie ik zwanger ben …

Reageren
    John (moderator)

Hangt af van wanneer je eisprong is

Reageren
    Anoniem

Kan ik niet gewoon donderdag een test doen en als ik niet zwanger ben dan ben ik niet zwanger van me ex ?
    Maar dan wacht ik af
    En dan een tijdje later weer een test om te kijken of ik zwanger ben van me bijna as. Vriend ?

Reageren
    John (moderator)

Dat kun je wel doen maar heeft totaal geen zin.
    Een zwangerschapstest kun je doen 2,5 – 3 weken na het onveilige contact.

Reageren
Reageer op: Help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.