Zoeken Vraag het forum

zwangerschapstest

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik slik momenteel de pil en vraag me af of ik nu een zwangerschapstest kan gebruiken. ik heb namelijk mijn pil de afgelopen 2 maanden doorgeslikt en heb nu al zo’n 4 weken last van mijn buik (een opgeblazen gevoel) en nog wat andere klachten die bij een zwangerschap zouden kunnen horen. nu hoor je de test te gebruiken na de 1e dag van de uitgebleven menstruatie, maar moet ik dan nu wachten tot ik klaar ben met mijn strip. of zou ik de test nu al kunnen doen aangezien ik door het doorslikken van de pil mijn vorige menstruatie heb “overgeslagen” en dus niet weet of die er anders wel zou zijn geweest.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil slikt/doorslikt en er geen vergeet, is er geen reden om te denken dat je zwanger zou zijn. Een test kun je doen. Dat kan 2,5 – 3 weken na de onbeschermde seks

Reageren
Reageer op: zwangerschapstest
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.