- Anoniem6 maart 2016 om 04:37
Hallo, ik heb precies 2/3 weken terug seks gehad veilig maar toen ik thuis kwam zag ik dat mn hele string en legging helemaal wit was en nat en heb het vermoeden dat de condoom toch stuk is gegaan want het was best donker dus zag en merkte niks , all 2 en een halve week verder voel ik me misselijk lichtjes in me hoofd , koorts, best vaker duizelig en heb vaker staan overgeven of soms heb ik momenten dat ik moet spugen en dat het er niet uitkomt en ben ook 7 dagen overtijd moest deze week mijn menstruatie verwachten , en ik heb gewoon een normale menstruatie elke keer optijdt en ben best bang dat ik misschien zwanger kan zijn… Ben 18 en ben er totaal nog niet klaar voor ! Mijn vraag is kan het all zo snel zijn na 2 a 3 weken zwangerschap klachten zoals misselijk overtijd duizelig , ?? ik gebruikt geen pil soms de MAP maar ik dacht het is niet nodig omdat mijn vriend zei de condoom was niet gescheurd en ik weet heel goed van me zelf dat het van hem kwam het witte afscheiding , ik hoop geholpen te kunnen worden !!! .
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 maart 2016 om 10:27Voor dit soort zwangerschapsklachten is het toch echt nog veel te vroeg.
Reageren
Het lijken ook meer griepklachten. Je kunt natuurlijk een zwangerschapstest doen. Dan weet je het zeker.Anoniem6 maart 2016 om 11:03Ja zo iets dacht ik ook , ik wou vandaag zwangerschap test halen maar ik zag opeens bloed in m’n string maar heel klein beetje en toen verder niet meer , terwijl normaalijks wanneer ik mijn menstruatie ontvang bloed ik veel en doet het pijn dit Keer niet zag het bloed tegen 8/9u in de ochtend en er is verder niks meer er uitgekomen kan ik alsnog de test doen ??
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2016 om 11:23Een zwangerschapstest kun je doen.
Reagerennn6 maart 2016 om 13:39De map verstoort de hormoonhuishouding en zou ik alleen gebruiken voor noodsituaties. Vooral voorzichtig zijn dus en naast het condoom je vruchtbare dagen in de gaten houden.
Reageren
Gebruik zelf een pessarium, ook iets minder veilig dan de pil maar kan niet zo gauw kapot gaan.
Misschien ook eens googlen op oestrogeendominantie en kijken wat je eraan kan doen. De map en de pil verstoren namelijk het evenwicht tussen progesteron en oestrogeen. Dat je niet lekker bent kan te maken hebben met een griepje maar misschien ook met andere dingen, zoals een verstoorde hormoonhuishouding.