- anoniem16 maart 2019 om 21:36
hallo ik heb twee weken terug meernamaals seks gehad met condoom. Hij is niet in me klaargekomen en na de seks hebben we de condoom elke keer gecontroleerd of er scheurtjes in had en er was niks. Ik had ook voorvocht op me vagina daarna hb ik snel weggeveegd zodat het niet in me zou gaan. daarna hebben we weer seks gehad. Ik ben nu twee dagen overtijd heb een onregelmatige cyclus maar ik ben erg bang om zwanger te zijn. is denk ik onmogelijk maar ik ben altijd paniekerig of ik misschien zwanger kan zijn want er is wel een mogelijkheid. Misschien hebben we een keer niet goed opgelet ofz. Heb nu al een week lichtje krampjes gevoelige borsten slaperig en misselijk. Ik ben zo erg bang …. Test halen kan nu niet ivm verblijfplek. Kan er iemand me geruststellen of zeggen wat het kan zijn??????? Dankjewel
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 maart 2019 om 21:59zo kun je toch echt niet zwanger raken.
Reagerenanoniem16 maart 2019 om 22:02echt?? ik heb al een week menstruatie pijn maar hij blijft dus uit.. ik stress zo erg of het zwangersschapsymptomen kan zijn.. Is et een kans??
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2019 om 22:14Je menstruatie is sowieso al onregelmatig, en als je dan ook nog een beetje stresst, kan het nog langer duren
Reagerenanoniem16 maart 2019 om 23:14Ja dat is waar. Maar is er een kans op zwangerschap of ben ik te paranoia???
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2019 om 23:16beetje paranoia..
Reagerenanoniem17 maart 2019 om 01:18Heb wel menstruatiepijn al een week, kan dat gewoon me menstruatie zijn of iets anders??
ReagerenJohn (moderator)
17 maart 2019 om 17:32Dat zal dan je menstruatie zijn
Reageren