Zoeken Vraag het forum

zwanger door condoom??????

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

hallo ik heb twee weken terug meernamaals seks gehad met condoom. Hij is niet in me klaargekomen en na de seks hebben we de condoom elke keer gecontroleerd of er scheurtjes in had en er was niks. Ik had ook voorvocht op me vagina daarna hb ik snel weggeveegd zodat het niet in me zou gaan. daarna hebben we weer seks gehad. Ik ben nu twee dagen overtijd heb een onregelmatige cyclus maar ik ben erg bang om zwanger te zijn. is denk ik onmogelijk maar ik ben altijd paniekerig of ik misschien zwanger kan zijn want er is wel een mogelijkheid. Misschien hebben we een keer niet goed opgelet ofz. Heb nu al een week lichtje krampjes gevoelige borsten slaperig en misselijk. Ik ben zo erg bang …. Test halen kan nu niet ivm verblijfplek. Kan er iemand me geruststellen of zeggen wat het kan zijn??????? Dankjewel

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

zo kun je toch echt niet zwanger raken.

Reageren
    anoniem

echt?? ik heb al een week menstruatie pijn maar hij blijft dus uit.. ik stress zo erg of het zwangersschapsymptomen kan zijn.. Is et een kans??

Reageren
    John (moderator)

Je menstruatie is sowieso al onregelmatig, en als je dan ook nog een beetje stresst, kan het nog langer duren

Reageren
    anoniem

Ja dat is waar. Maar is er een kans op zwangerschap of ben ik te paranoia???

Reageren
    John (moderator)

beetje paranoia..

Reageren
    anoniem

Heb wel menstruatiepijn al een week, kan dat gewoon me menstruatie zijn of iets anders??

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan je menstruatie zijn

Reageren
Reageer op: zwanger door condoom??????
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.