Zoeken Vraag het forum

Overtijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

[b]Ik ben nu 3 dagen overtijd.. Gister heb ik een testje gedaan maar die was negatief. Even voor de duidelijkheid ik ben niet aan de pil en mijn menstruatie klopt altijd. Ik voel me ook erg moe en moet veel plassen.. Zo’n 16x op een dag. De 1 zegt misschien denk je het in je onderbewustzijn en de ander zegt mischien is het Hcg hormoon nog niet duidelijk te zien.. Wat denken jullie?[/b]

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk in ieder geval dat je nog geen zwangerschapsklachten kunt hebben. Daar is het absoluut nog te vroeg voor.
    Je HCG hormoon zou nog te laag kunnen zijn, doe over enkele dagen een nieuwe test…

Het vele plassen zou ook kunnen duiden op een aankomende blaasontsteking…..

Reageren
    Anoniem

[b]beste tandor
    Bedankt voor je reactie, het is nu net 2 dagen met het plassen, ik heb geregeld blaasontsteking gehad en ik weet zeker dat dat het niet is.. Geen pijn bij plassen.ik denk indd ook dat het te vroeg is om iets te kunnen merken. Vind het wel heel gek want mijn menstruatie klopt eigenlijk altijd wel en ben ook altijd maar 4 dagen. En nu ben ik 3 dagen overtijd. Blijft het dan helemaal weg of zal het nog komen heb normaal voor de tijd ook menstruatie pijn voel het dan komen maar dat is ook niet het geval. Ik denk dat het het beste is om over 48uur weer een testje te doen maar dan doe ik het wel met ochtendurine heb begrepen dat het dan beter te zien is.. Als je een mening hierover hebt of tips dan hoor ik het graag[/b]

Reageren
    John (moderator)

Het kan natuurlijk zijn dat je menstruatie gewoon een keer iets later komt of een keer wegblijft. Dat zou kunnen. Als je een nieuwe test doet zou ik inderdaad nog 2 dagen wachten en dan wel met ochtendurine testen.

Dat je nog geen pijn met plassen hebt, is geen garantie dat er blaasontsteking op komst is..maar dat zul je dan vanzelf wel merken…

Reageren
    Anoniem

Ondertussen 7 dagen overtijd.. Weet niet zo goed wat te doen?

Reageren
    John (moderator)

Als je nog geen nieuwe test hebt gedaan, kun je dat alsnog doen. Als die negatief is dan maandag naar de huisarts voor een urineonderzoek en een bloedtest voor zwangerschap.

Reageren
Reageer op: Overtijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.