- Anoniem11 augustus 2015 om 10:09
[b]Ik ben nu 3 dagen overtijd.. Gister heb ik een testje gedaan maar die was negatief. Even voor de duidelijkheid ik ben niet aan de pil en mijn menstruatie klopt altijd. Ik voel me ook erg moe en moet veel plassen.. Zo’n 16x op een dag. De 1 zegt misschien denk je het in je onderbewustzijn en de ander zegt mischien is het Hcg hormoon nog niet duidelijk te zien.. Wat denken jullie?[/b]
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2015 om 10:25Ik denk in ieder geval dat je nog geen zwangerschapsklachten kunt hebben. Daar is het absoluut nog te vroeg voor.
Je HCG hormoon zou nog te laag kunnen zijn, doe over enkele dagen een nieuwe test…Het vele plassen zou ook kunnen duiden op een aankomende blaasontsteking…..
ReagerenAnoniem11 augustus 2015 om 10:44[b]beste tandor
Reageren
Bedankt voor je reactie, het is nu net 2 dagen met het plassen, ik heb geregeld blaasontsteking gehad en ik weet zeker dat dat het niet is.. Geen pijn bij plassen.ik denk indd ook dat het te vroeg is om iets te kunnen merken. Vind het wel heel gek want mijn menstruatie klopt eigenlijk altijd wel en ben ook altijd maar 4 dagen. En nu ben ik 3 dagen overtijd. Blijft het dan helemaal weg of zal het nog komen heb normaal voor de tijd ook menstruatie pijn voel het dan komen maar dat is ook niet het geval. Ik denk dat het het beste is om over 48uur weer een testje te doen maar dan doe ik het wel met ochtendurine heb begrepen dat het dan beter te zien is.. Als je een mening hierover hebt of tips dan hoor ik het graag[/b]John (moderator)
11 augustus 2015 om 10:56Het kan natuurlijk zijn dat je menstruatie gewoon een keer iets later komt of een keer wegblijft. Dat zou kunnen. Als je een nieuwe test doet zou ik inderdaad nog 2 dagen wachten en dan wel met ochtendurine testen.
Dat je nog geen pijn met plassen hebt, is geen garantie dat er blaasontsteking op komst is..maar dat zul je dan vanzelf wel merken…
ReagerenAnoniem14 augustus 2015 om 23:08Ondertussen 7 dagen overtijd.. Weet niet zo goed wat te doen?
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2015 om 23:20Als je nog geen nieuwe test hebt gedaan, kun je dat alsnog doen. Als die negatief is dan maandag naar de huisarts voor een urineonderzoek en een bloedtest voor zwangerschap.
Reageren