- Anoniem17 november 2014 om 21:08
Dus als er geen zaadlozing plaatsgevonden heeft. Ben ik save.
John (moderator)
17 november 2014 om 23:21Als er geen sperma in je vagina is gekomen kun je ook niet zwanger raken.
Dit soort spelletjes kunnen natuurlijk ook een keer mis gaan.
Reageren
Volgende keer een beetje beter nadenken en een condoom gebruiken.Anoniem18 november 2014 om 20:44Maar mijn buik is nu wel voller. Ikvind t raar. Heb t aan me vriend gevraagd en hij zei dat hij echt pas klaarkwam toen die eruit was en toen niet eens gelijk maar een minuut of 3 later. Dus dat er echt geen zaadlozing plaats vond.ik vraag me af wrm mijn buik dan voller is en waarom ik soms last heb.
ReagerenJohn (moderator)
18 november 2014 om 21:25Je kunt de eerste weken na de seks GEEN dikke buik krijgen van zwangerschap.
Misschien is het de stress die de klachten veroorzaakt. Zou me niet verwonderen.
ReagerenAnoniem19 november 2014 om 22:14Oke stel dat t daar niks mee te maken heeft. Dan heb ik een vraag.
Wat kan de reden zijn dat ik af en toe een kleine krampje rechts of links van me onderbuik voel. En in de nacht steken als ik erop druk en dat er dan een soort straling na mn vagina gaat
ReagerenJohn (moderator)
19 november 2014 om 22:52Dat kunnen je eierstokken zijn.
Reageren
Als je halverwege de cyclus bent kan dat een aankondiging zijn van de eisprong of een aankondiging van je menstruatie.