Zoeken Vraag het forum

zwanger voorvocht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb een paar dagen gemeenschap gehad met mn vriend. Hij is in me geweest maar niet in me klaargekomen. Maar ik vrees voor voorvocht. De een zegt dat je zwanger kan worden van voorvocht en de ander niet. Dus vraag ik u of het kan..

20 reacties
    Reageren
    John (moderator)

In principe bevat voorvocht geen levende zaadcellen. Tenzij er kort vooraf een zaadlozing is geweest. Dan zou het eventueel kunnen.

Het is natuurlijk niet erg handig om dit zo te doen. Je kunt er op wachten totdat het een keer misgaat. Gebruik daarom altijd een condoom. Die beschermt ook tegen de meeste soa’s

Reageren
    Anoniem

Daarvoor heeft geen zaadlozing plaats gevonden. Moet ik een zwangerschapstest kopen of is t niet nodig.

En ja dat zullen we in t vervolg zkr doen

Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschapstest zal waarschijnlijk wel niet nodig zijn.
    Testen kun je sowieso pas vanaf de eerste dag van de nieuw te verwachten ongesteldheid. Dus als je menstruatie uitblijft kun ja altijd nog een test doen.

Reageren
    Anoniem

Ik heb wel echt steken in mn buik sls k aan de rechtkant of linkerkant druk..

Kan datwat betekenen

Reageren
    John (moderator)

De eerste 3 weken na de seks kun je onmogelijk zwangerschapsverschijnselen hebben

Reageren
    Anoniem

Oke. Dus er is geen mogelijkheid dat ik zwanger ben?

Heeft u enig idee wat er dan met mijn onderbuik kan zijn. Of is t vrij logisch dat als je t na binnendrukt t pijn doet..

Reageren
    John (moderator)

[quote]Dus er is geen mogelijkheid dat ik zwanger ben?[/quote] Dat heb ik niet gezegd. Maar zoals ik al schreef: de eerste 3 weken na de seks kun je nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben.
    Het is vrij logisch dat als je op de onderbuik drukt, dat dat gevoelig is.

Reageren
    Anoniem

Ik ben m echt aan t stressen. Kun je nou wel of niet zwanger raken van voorvocht.

Reageren
    John (moderator)

Dat antwoord had ik al gegeven. In principe niet.

Reageren
    Anoniem

Ik wil je niet in de war maken maar je kunt zeker weten zwanger worden van voorvocht.

Ik ben zelf ook zwanger geraakt van voorvocht. Je verwacht het niet maar het gebeurd! Voorvocht bevat ook zaadzellen alleen moeten die wat verder zwemmen vandaar dat de kans kleiner is.

Ik zeg bij twijfel altijd een testje doen. Ik zat ook met de zelfde vraag & ik ben inmiddels 4 maanden zwanger.

Reageren
    Anoniem

Omg ik ben echt bang. Ik heb nu al een opgezette buik en ik had een paar dagen terug echt last van mn buik als ik t indrukte. Kan ik nu al een test doen dan?

Reageren
    Anoniem

Ging t by jou niet gepaard met wat sperma ..

Reageren
    Anoniem

Help nodig. Word gek nu

Reageren
    John (moderator)

Okay, nog 1 keer.

In voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen.
    Tenzij er kort vooraf een zaadlozing is geweest. Daarbij is het mogelijk dat jonge mannen niet altijd precies voelen of ze al dan niet een zaadlozing hebben gehad. Een zaadlozing en een orgasme hoeven namelijk niet altijd samen te gaan.

Een zwangerschapstest kun je doen vanaf de eerste dag van de nieuw te verwachten ongesteldheid.

Reageren
Reageer op: zwanger voorvocht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.