- Anoniem15 november 2014 om 22:45
Ik heb een paar dagen gemeenschap gehad met mn vriend. Hij is in me geweest maar niet in me klaargekomen. Maar ik vrees voor voorvocht. De een zegt dat je zwanger kan worden van voorvocht en de ander niet. Dus vraag ik u of het kan..
20 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 november 2014 om 00:10In principe bevat voorvocht geen levende zaadcellen. Tenzij er kort vooraf een zaadlozing is geweest. Dan zou het eventueel kunnen.
Het is natuurlijk niet erg handig om dit zo te doen. Je kunt er op wachten totdat het een keer misgaat. Gebruik daarom altijd een condoom. Die beschermt ook tegen de meeste soa’s
ReagerenAnoniem16 november 2014 om 00:13Daarvoor heeft geen zaadlozing plaats gevonden. Moet ik een zwangerschapstest kopen of is t niet nodig.
En ja dat zullen we in t vervolg zkr doen
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2014 om 00:31Een zwangerschapstest zal waarschijnlijk wel niet nodig zijn.
Reageren
Testen kun je sowieso pas vanaf de eerste dag van de nieuw te verwachten ongesteldheid. Dus als je menstruatie uitblijft kun ja altijd nog een test doen.Anoniem16 november 2014 om 02:31Ik heb wel echt steken in mn buik sls k aan de rechtkant of linkerkant druk..
Kan datwat betekenen
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2014 om 11:24De eerste 3 weken na de seks kun je onmogelijk zwangerschapsverschijnselen hebben
ReagerenAnoniem16 november 2014 om 21:17Oke. Dus er is geen mogelijkheid dat ik zwanger ben?
Heeft u enig idee wat er dan met mijn onderbuik kan zijn. Of is t vrij logisch dat als je t na binnendrukt t pijn doet..
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2014 om 21:58[quote]Dus er is geen mogelijkheid dat ik zwanger ben?[/quote] Dat heb ik niet gezegd. Maar zoals ik al schreef: de eerste 3 weken na de seks kun je nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben.
Reageren
Het is vrij logisch dat als je op de onderbuik drukt, dat dat gevoelig is.Anoniem16 november 2014 om 22:33Ik ben m echt aan t stressen. Kun je nou wel of niet zwanger raken van voorvocht.
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2014 om 23:06Dat antwoord had ik al gegeven. In principe niet.
ReagerenAnoniem17 november 2014 om 11:08Ik wil je niet in de war maken maar je kunt zeker weten zwanger worden van voorvocht.
Ik ben zelf ook zwanger geraakt van voorvocht. Je verwacht het niet maar het gebeurd! Voorvocht bevat ook zaadzellen alleen moeten die wat verder zwemmen vandaar dat de kans kleiner is.
Ik zeg bij twijfel altijd een testje doen. Ik zat ook met de zelfde vraag & ik ben inmiddels 4 maanden zwanger.
ReagerenAnoniem17 november 2014 om 20:10Omg ik ben echt bang. Ik heb nu al een opgezette buik en ik had een paar dagen terug echt last van mn buik als ik t indrukte. Kan ik nu al een test doen dan?
ReagerenAnoniem17 november 2014 om 20:12Ging t by jou niet gepaard met wat sperma ..
ReagerenAnoniem17 november 2014 om 20:13Help nodig. Word gek nu
ReagerenJohn (moderator)
17 november 2014 om 20:22Okay, nog 1 keer.
In voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen.
Tenzij er kort vooraf een zaadlozing is geweest. Daarbij is het mogelijk dat jonge mannen niet altijd precies voelen of ze al dan niet een zaadlozing hebben gehad. Een zaadlozing en een orgasme hoeven namelijk niet altijd samen te gaan.Een zwangerschapstest kun je doen vanaf de eerste dag van de nieuw te verwachten ongesteldheid.
Reageren