- Anoniem10 oktober 2014 om 19:50
Beste,
ik heb dinsdag voorspel gehad met mijn lief. Ik neem al een tijdje de pil en begon die dus zoals gewoonlijk na de stopweek terug te slikken. De dag voor het voorspel, maandag, was mijn eerste pil na de stopweek. Nu hebben we wel geen condoom gebruikt. Ik heb hem afgetrokken en hij heeft mij gevingerd. Er was geen sperma vrijgekomen. Hij heeft enkel een beetje voorvocht afgescheiden. De dag na het voorspel had ik krampen in mijn buik. Kan het zijn dat ik zwanger ben door voorvocht dat aan mijn vagina is geweeest?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 oktober 2014 om 20:00Nee.
Reageren
In voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen. Bovendien gebruik je de pil.
Als er al wat geweest zou zijn, kun je een dag later onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen of klachten krijgenAnoniem10 oktober 2014 om 20:13Bedankt voor uw antwoord! Dit stelt me al een beetje gerust. Bent u bevoegd in het geneeskundug gebied? Dit zou namelijk al mijn twijfel wegnemen.
ReagerenJohn (moderator)
10 oktober 2014 om 20:23Ik heb een aantal medische opleidingen en studies gedaan.
Reageren