- Anoniem24 september 2014 om 05:37
Hallo
Ik ben nu ongeveer 3 maand gestopt met mijn pil.
Het is nu ook al 3 maand geleden dat ik ongesteld was ( de week voor ik niet meer opnieuw startte met pil) in augustus heb ik nog een test gedaan omdat ik niet ongesteld werd.
Nu heb ik geen test meer gedaan…Ik denk dat er verschillende symptomen van zwangerschap aanwezig zijn ( rugpijn, anders eten, beetje misselijk, vaker plassen, niet ongesteld, beetje bijgekomen,…)
Ik ben bang dat ik het vooral in mijn hoofd zo zie en waarneem en vooral mezelf probeer wijs te maken dat ik zwanger ben.omdat ik het zo graag wil.Ik had op interent gelezen dat het even kan duren na het stoppen met de pil vooralleer je menstruatiecyclus natuurlijk op gang komt. Zijn er nog mensen die dit voorhadden na het stoppen met de pil dat ze een aantal maanden niet ongesteld waren maar ook niet zwanger ?
Groeten A
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 september 2014 om 07:26Dat komt inderdaad vaker voor. Dat heet ontpillen. Het kan enkele maanden duren voordat je cyclus weer “normaal” op gang komt
ReagerenAnoniem24 september 2014 om 16:07Beste A,
Ik hoor dat dit vaker voorkomt. Je lichaam moet eerst ontpillen. Echter raad ik je wel aan om einde Vd week even een nieuwe test te doen, een goedkope van de action kan ook gewoon. Mocht die zwanger aangeven kan je over gaan op de duurdere. Mijn vriendin heeft er 4 mnd over gedaan om weer ongesteld te worden. Succes meis
Reageren