Zoeken Vraag het forum

radeloos

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo allemaal, ik weet niet precies wat ik moet doen.
    op 17 april heb ik een curettage gehad, waarna ik 3 dagen bloedverlies had. Rond 18 mei had ik wat oud bloed(bruinige slijm) dat had ik maar 1 dag.
    30 mei ben ik ongesteld geworden, zoals ik altijd ongesteld word. ik heb een cyclus van 28 dagen en ben altijd maar 3 dagen ongesteld, maar wel heel heftig.

Ik zou 27 juni ongesteld moeten worden, maar deze maand had ik op 22 juni oud bloed(bruinig/rozig) dit heb ik nog steeds. af en toe heb ik vuurrood bloed ertussendoor, maar dat is bijna niks. Ik heb in deze week 2 keer gevreeen met mijn man, en elke keer als we gevreeen hebben dan verlies ik een heel klein beetje vuurrood bloed en daarna is het weer bruinig. dit lijkt totaal niet op een menstruatie die ik normaal gesproken heb. er komen ook geen stolsels enz. het is echt waterig bloed. ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan maar helaas zijn ze beide negatief. ik heb wel heel erge hoofdpijn, buikpijn en af en toe ben ik misselijk. zou dit toch een menstruatie zijn of kan het zijn dat ik toch zwanger ben? hopelijk kan iemand mij raad geven! groetjes stacey

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt meer op een menstruatie die niet meteen goed doorzet. Je kunt natuurlijk naar de huisarts gaan en vragen om een bloedtest. Maar daar zou ik wel nog een weekje mee wachten. Het is pas de 28ste. Misschien zet je menstruatie nog gewoon door.

Reageren
    Anoniem

hallo tandor,
    bedankt voor uw reactie. Hier zit ik nu met het volgende:
    inmiddels verlies ik geen bloed enz meer. mijn ongesteldheid is dus niet echt doorgezet. kan ik nu weer een test doen en zou die op dit moment betrouwbaar zijn?
    groet stacey

Reageren
    John (moderator)

Je zou een nieuwe test kunnen doen.

Reageren
    Anoniem

kan je zwanger raken van anale seks?

Reageren
    John (moderator)

Nee natuurlijk niet.

Reageren
    Anoniem

maar kan het niet zijn dat het naar beneden is gedruppeld en toch terecht gekomen is in de vagina..

dank u wel

Reageren
    John (moderator)

Zeer onwaarschijnlijk.

De volgend keer een condoom gebruiken. Dat is dan niet alleen tegen zwangerschap maar ook tegen infecties en soa’s.

Reageren
    Anoniem

wat ik niet snap had al ongesteld moeten worden. en ben het niet geworden heb wel echt last van mijn rug enzo . vorge maand was ik te vroeg ongesteld vanwege de morning afterpil en ben zo bang nu…

Reageren
    John (moderator)

En wanneer had je ongesteld moeten worden?
    Is je menstruatie anders wel altijd op tijd? (buiten die keer vorige maand)

Reageren
    Anoniem

ik had gister eigelijk moeten worden.. jaa normaal gesproken wel pff ben zo bang:(

Reageren
    John (moderator)

Wacht gewoon even een paar dagen af. Het is best mogelijk dat je menstruatie een keer wat later komt. Dan kan o.a. door de stress komen.

Reageren
Reageer op: radeloos
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.