- Anoniem25 juni 2014 om 22:23
Hallo dames,
Ik maak me een beetje zorgen. Ik zal even kort proberen uit te leggen wat er aan de hand is.
In maart dacht ik dat ik zwanger was omdat ik 2,5 week na mijn menstruatie weer bloedverlies had. Dat ik namelijk nog nooit meegemaakt. 2 en 3 weken later paar keer getest. Alles negatief. Dus ik dacht. Ik ben niet zwanger.
De weken daarna was ik zo moe dat elke middag sliep (nu voel ik me weer beter).
Ik heb sinds mijn laatste ‘echte’ menstruatie van 5 maart wel elke keer bloedverlies gehad. Wel weinig, geen menstruatiepijn. En op een rare manier. Week roze afscheiding. Dan een dagje 1 tampon bloed, 2 dagen weer niks en dan als ik in middag onder de douche sta ineens paar druppels bloed. Niet zoals een normale menstruatie gaat. Met normale menstruatie zie je opgegeven moment van oh dit is het laatste van mijn menstruatie. Bij mij komt zo uit het niets en onverwachts weer paar druppels en dan is het weer klaar.
En nu waarom ik me écht zorgen begin te maken. Dit is dan ook de reden dat ik ben gaan twijfelen… het zal toch niet waar zijn….
Sinds 4 weken wordt mijn buik steeds dikker. Ik ben heel slank van mezelf, 53 kilo met 175 lengte. Een maand geleden voelde ik ineens mijn schaambeen niet meer. Het was hard en beetje bol. Je kon het niet zien. Week later begon je een lichte bolling te zien onderaan. Momenteel is mijn hele buik dikker geworden, tot mijn navel. Het is best hard en ik kan het nu echt niet meer inhouden en ik schaam me ervoor. Ik probeer het te verbergen.
Deze week ben ik bij de dokter geweest en ze nam me niet echt serieus. Ze vond dat ik gewoon slank ben. Ze zei koop nog maar een test om het uit te sluiten. Bloedtest vond ze niet nodig. Gedaan, negatief. Ik dacht okeej ik denk er niet meer aan. Klaar.
Maar ik keek net in de spiegel en ik schrok echt van mezelf. Mijn buik wordt steeds groter. Dit was het moment dat ik besloot om jullie mening te vragen.
Dames. Kan ik toch zwanger zijn, terwijl alle testen negatief zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 juni 2014 om 22:37Misschien zou het handiger zijn om even naar je huisarts te gaan. Die kan namelijk met bloedonderzoek simpel vaststellen of je nu wel of niet zwanger bent. Met meningen vragen hier op het forum zul je geen duidelijkheid krijgen.
Reageren
mij lijkt het niet erg waarschijnlijk gezien je menstruaties ook al zijn die anders dan je verwacht.