Zoeken Vraag het forum

bang dat ik zwanger ben

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Zo’n 3 dagen geleden heb ik seks gehad met mijn vriend. We hebben het met condoom gedaan en hij was toen in het condoom klaargekomen. Een tijd erna, ik weet niet meer precies hoelang ( wel binnen 1 uur ), hadden we voor de tweede keer seks. Ditmaal alleen zonder condoom. Een aantal minuten dat we bezig waren zijn we gestopt omdat ik me er niet goed bij voelde. Hij is niet in mij klaargekomen.

Ik was ongeveer 1 week voor dat dit gebeurd ongesteld geweest en was dus ongeveer weer 1 week aan de pil.

Mijn grote angsten mijn vraag nu, kan ik zwanger zijn?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je was dus weer een week aan de pil na de stopweek, Ik neem aan dat je daarvoor ook al de pil gebruikte. Als je de pil altijd op tijd neemt zonder er een te vergeten is er niets aan de hand. Je was dan gewoon beschermd.

Reageren
    Anoniem

Klopt, ik slik de pil nu al een aantal jaren. Meestal slik ik de pil een aantal maanden door en hou dan na de zoveel tijd een stopweek. Heb de pil deze week elke avond oprijd geslikt!

Reageren
    John (moderator)

Dan is er niets aan de hand. Je bent dus gewoon beschermd.

Reageren
Reageer op: bang dat ik zwanger ben
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.