- Anoniem22 maart 2015 om 22:49
Ik ben 22 jaar en 4 dagen geleden zij mijn menstruaties gestopt. Tijdens mijn menstruatie heb ik seks gehad ( toen nam ik geen anticonceptiepil) en nadien heb ik ook seks gehad als ze gedaan waren mijn menstruatie , net voor ik gemeenschap had , heb ik snel een anticonceptie pil ingenomen. Sinds gisteren heb ik bloedverlies gehad en vandaag terug , het is bruinachtig en soms wat rozig. Dit kan toch geen innesteling zijn hé?
hopelijk krijg ik hier snel antwoord op. 🙁
5 reactiesReagerenAnoniem22 maart 2015 om 23:06kan iemand mij helpen?
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2015 om 23:14Slikte je nu de pil of niet? Was het de stopweek?
Reageren
[quote]net voor ik gemeenschap had , heb ik snel een anticonceptie pil ingenomen. [/quote]wat dacht je hier dan mee te bereiken?
Ik begrijp het even niet helemaal….Anoniem22 maart 2015 om 23:18tijdens mijn menstruaties toen ik stopte met de pil had ik gemeenschap. en dan 4 dagen geleden heb ik seks gehad en een kwartier voor de seks had ik mn eerste pil terug in genomen en nu neem ik ondertussen al mijn 4de pil en toch bloed ik sinds gisteren af en toe ,als ik naar toilet ga merk ik bruinbloedverlies of roze
ReagerenAnoniem22 maart 2015 om 23:28ik wou gemeenschap en nam meteen een anticonceptie pil voor de seks , want ik moest toch terug mijn pil beginnen nemen omdat mijn menstruatie gedaan was. maar misschien is een kwartier op voorrant niet veilig genoeg?want nu heb ik trg bloedverlies , en ik ben bang dat het innestellingsbloed is
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2015 om 23:45Als je de pil gebruikt en dat goed doet, er geen vergeet, ben je ook in de stopweek gewoon beschermd door de pil.
Eerder snel nog een pil innemen voor de seks is natuurlijk volledig nutteloos. Zo werkt de pil namelijk niet.
Reageren
Het bloedverlies en bruinverlies kan nog een restant van de menstruatie zijn.