- Anoniem28 maart 2014 om 19:43
Hallo, ik heb vorig jaar februari voor het eerst de prikpil gehaald en de laatste in eind augustus, een prikpil werkt 3 maanden dus het is nu 4 maanden geleden dat die heeft gewerkt, ik ben gestopt omdat ik alleen maar bleef bloeden.. Ze zeggen dat de prikpil nog lang doorwerkt en dat je dus lang niet vruchtbaar ben, ik heb nu 2 weken de gewone pil geslikt omdat ik denk dat ik zwanger ben, ben ik gestopt. ik heb alle symptomen van zwangerschap. Het is 3 a 4 weken geleden dat ik onveilig sex heb gehad (voor dat ik de pil slikte) ik heb ook zwangerschap symptomen die je niet van die pil krijgt zoals een paarsgekleurde vagina, ik heb vandaag een test gedaan en die was negatief, toch denk ik dat ik zwanger ben.. Kan iemand mij tips geven of heeft iemand eerdere ervaring met dit gehad? Gr.
3 reactiesReagerenAnoniem28 maart 2014 om 19:59Als ik jou was zou ik volgende week nog even testen,,succes
ReagerenJohn (moderator)
28 maart 2014 om 20:00Als je denkt dat je toch zwanger bent, kom je daar alleen maar achter als je een bloedtest bij je huisarts laat doen. Maar het zou dus ook allemaal kunnen komen van de overgang van de prikpil naar de gewone pil.
ReagerenAnoniem28 maart 2014 om 20:19Ik ga wss maandag de test laten doen, maar het kan inderdaad ook van de pil zijn.. Dankjewel gr.
Reageren