- Anoniem20 februari 2014 om 10:17
Goedemiddag allemaal,
ik had eens een vraagje. Ze zeggen dat het goed is om om de dag seks te hebben, dat dan de kans groter is op zwanger worden.
Maar nu vraag ik me af of het kwaad kan dat je in de periode rond de eisprong iedere dag seks hebt? Is de kans kleiner met iedere dag seks te hebben dan dat je er een dag tussenlaat?
Dank u wel alvast!
grtjs,
Arno
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 februari 2014 om 10:27Als jullie voor een baby gaan, is iedere dag seks in principe goed. Hoe vaker hoe groter de kans. Ik neem dat niet echt een straf zal zijn om een paar dagen achter elkaar seks te hebben 😉
ReagerenAnoniem20 februari 2014 om 11:41Nee, ook weer waar :-).
Dank u wel alweer voor je snel antwoord.
Ik vroeg me het gewoon af of het beter is (voor de kwaliteit van je sperma) om er een dag tussen te laten.
ReagerenAnoniem20 februari 2014 om 16:37Hallo hier,
Reageren
Ik en mijn vriend zijn ook al 7tal maanden bezig om zwanger te raken maar telkens niets.Al die tijd ook altijd al elke dag sex gehad en tijdens mijn vruchtbare dagen vaak wel is 2x per dag sex,vind toch dat ik ook wel voldoende sperma in mij heb als je elke dag sex hebt maar raak maar niet zwanger.Nu las ik laatst in een magazine als je als vrouw ook klaarkomt dat het soms help om zwanger te raken.Ik las nl als je als vrouw klaarkomt dat je vagina dan wijder word en de man dan dieper kan penetreren met zijn penis .Ook werd beschreven als de vrouw aant klaarkomen is of al klaargekomen is dat dan de man mag klaarkomen in de vrouw en dat het sperma dan dieper in je vagina is en dichter bij je baarmoeder en eileiders bevind.Klopt daar een beetje van of is het een fabeltje maar?Ik kom bijna nooit klaar omdat ik vaginaal niet kan klaarkomen door penetratie,kan wel clitoraal klaarkomen allleen door masturbatie dan van clitoris.Elke dag klaarkomen als vrouw zou wel nieuw zijn voor mij denk moest ik vaginaal elke keer kunnen klaarkomen
Moest het toch helpen om vlugger zwanger te raken wil ik mij daar wel voor inzetten om ook elke keer klaar te komen wel hoewel het niet lukt vaginaal.Zijn hier vrouwen die ervaring mee hebben als ze eerst klaarkomen en dan hun man die zo vlugger zwanger zijn geraakt?John (moderator)
20 februari 2014 om 16:52[quote].Ook werd beschreven als de vrouw aant klaarkomen is of al klaargekomen is dat dan de man mag klaarkomen in de vrouw en dat het sperma dan dieper in je vagina is en dichter bij je baarmoeder en eileiders bevind[/quote] Dit is dus een fabel.
De gemiddelde diepte van een vagina bedraagt tussen 6-8 cm. Je begrijpt dan al dat de penis echt wel ver genoeg in de vagina komt. Bovendien komt het sperma met kracht uit de penis. Met klaarkomen van de vrouw heeft dit totaal niets te maken.
Reageren