Zoeken Vraag het forum

Zwanger of niet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Onzeker vrouwtje

Hallo

Wie ken mij misschien helpen/advies geven?

Ik ben een week overtijd ik heb vorige week een zwangerschaps test eraan waar uit kwam een heel dun lijntje wat positief inhoudt, ik had de dokter gesproken en die adviseerde me om volgende week dus deze week een test opnieuw te doen, zo gezegt zo gedaan, gisteren 2de test gehad en kwam uit dat ik niet zwanger ben, ik heb wel alle symptomen voor een zwangerschap en me buik is ook al rond (gaat om 2de zwangerschap) menstruatie krijg ik maar niet, me buik is rond ben soms misselijk tot kokhalzen aan toe in de ochtend ik heb zware krampen net het gevoel dat er van binnen iets wordt uit gerekt heb soms een vlinderachtig gevoel in me buik en heb soms het gevoel dat er echt wat in zit in me buik.
    Zou je zwanger kennen zijn en niet genoeg hcg aan kennen maken of is het toch iets anders? Volgens me omgeving als ze naar me kijken denken ze allemaal dat ik zwanger ben.
    Wie heeft ook zoiets mee gemaakt en Ken mij er meer over vertellen??

Groetjes onzeker vrouwtje

2 reacties
    Reageren
    Lola

Hm, lijkt me onwaarschijnlijk dat je na twee weken overtijd al symptomen hebt. Bovendien geeft de test negatief aan dus ik denk niet dat je zwanger bent. Maar anders gewoon afwachten en over een week of twee nog eens een testje doen.

Succes

Reageren
    Onzeker vrouwtje

Dank je wel en dan wachten we het idd gewoon af, en wat ik heb gehoord en gelezen ken je wel al die symptomen hebbenzo vroeg, maar we wachten het gewoon af, ik vind het alleen erg vreemd en wou graag weten wat de mening is van anderen die ik niet ken! Aangezien me hele omgeving hoopt dat ik zwanger bent denkt niemand meer na iig bedankt voor je reactie

Reageren
Reageer op: Zwanger of niet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.