Zoeken Vraag het forum

Ongesteld innesteling of iets anders?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lm

lm Ik kreeg 1,5 week na mijn laatste menstruatie dag een bloeding, weinig en bruin bloed, savonds stopt het maar overdag begin het weer de eerste 2 dagen was het bruin en nu word het rood, helder rood. Vandaag is dag 5 en ik verlies weer rood bloed weinig maar het komt wel. Iemand enig idee? Ik heb geen krampen. Wel actief sex gehad en ik ben 2x de pil vergeten (stomstom). Wie kan mij hier mee helpen?

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Doe even een testje…

Reageren
    lm

Daar is het nu toch nog veel te vroeg voor?!

Reageren
    Lola

Wanneer heb je onveilig seks gehad en wanneer ben je de pillen vergeten dan?

Lola

Reageren
    Lm

In de eerste 1,5 week van mijn pil we hebben toen bijna elke dag sex gehad en ben ongeveer eind week 1 en begin week 2 2x een pil vergeten. Ik vind het zo raar want ik heb dit nooit gehad en het stopt ook savonds en begint dan de volgende dag weer. Ik ben nu even gestopt met de pil en dus ook geen sex (onveilig). En zou dan rond de 24ste weer ongesteld moeten worden maar dat ben ik nu dus ook… vreemd

Reageren
    Sanne

Tsja, testen kan inderdaad pas vanaf de 24e volgens jouw berekening… Sorry, kan je ook niet helpen.

Reageren
Reageer op: Ongesteld innesteling of iets anders?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.