- Roxiaan23 september 2012 om 22:53
Halloo..
Ik ben een heel rustig persoon en maakt me nooit echt ongerust over iets(behalve nu dan)
Ik word om de vier weken elke vrijdag ongesteld en is het 1ste en 2de dagen hevige krampen en best een paar klonten(klein en groot) en dan 3de dag minder en 4de dag inlegkruisje vol en 5de inlegkruisje bijna vol tot niksprobleem:
5 september was ik laatst ongesteld(2 dagen te vroeg) maar gewoon 5 dagen
19 september heb ik een test gedaan omdat ik me erg misselijk en slapperig voelde de dagen na mijn ongesteld dagen, negatief!
21 september ben ik “ongesteld” geworden( 2 weekjes te vroeg)Het is roze tot helder rood
Minder dan mijn gewone ongesteld hoeveelheid en ik voel het echt “druppelen”
Krampen erbij maar bijna niets
Vandaag is het de 3de dag en wat minder dan de 1ste en 2de dagIk vind het heel raar
Kan iemand me zeggen want het kan zijnn??5 reactiesReagerenNina24 september 2012 om 06:38Hallo, je verteld er niet bij of je onveilige seks hebt gehad of dat je wel of niet aan de pil bent…
ReagerenRoxiaan24 september 2012 om 10:36Ik ben niet aan de pil en heb onveilige sex
ReagerenKimmie24 september 2012 om 13:37Roxiaan24 september 2012 om 15:04Wanneer is het, het best om een test te doen??
Reageren
En, ja.Pien26 september 2012 om 08:12Je kunt testen vanaf de dag dat je weer ongesteld zou moeten worden, maar het niet bent.
Reageren