Zoeken Vraag het forum

heb ik kans op zwangerschap? ;(

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bloempje

Nou, ik ben op 14oktober ongesteld geweest. Mijn regels zijn ook regelmatig.
    Nu, mijn vraag is; ik heb op 23oktober ‘droge seks’ gehad(zonder onderbroek) met mijn vriend. Hij is klaargekome tegen mijn vagina. Kan het zijn dat er zaadcelletjes naar binnen zijn gegaan? Heb ik nu kans op zwangerschap?

31 reacties
    Reageren
    Mara

De kans is heel klein, maar niet uitgesloten… Je zou een MAP kunnen slikken als je dus niet aan de pil bent.

Reageren
    bl.

MAP? Bedoel je de noodpil?

Reageren
    Joleen

Ja, de MAP is de Morning After Pil of noodpil.

Reageren
    Bl.

Heb deze al eens genome vorige maand.
    Durf het niet nog eens te nemen omdat ik heb gehoord dat deze niet zo goed is. Zeker niet zo kort achter elkaar

Reageren
    Anne

Dan zou ik maar aan de pil gaan, aangezien jullie al behoorlijk ver gaan en geen bescherming gebruiken.

Groet Anne

Reageren
    Daantje

Hallo, ik denk niet dat je zwanger bent, maar ik ben het wel met Anne eens. Als ik jou was, zou ik aan de pil gaan.

Daantje

Reageren
    Bl.

We hadden gebruik gamaakt van een condoom, maar die is gescheurd.

Reageren
    Mij

Ik denk niet dat je je erg druk moet maken. Zaadcellen ‘wandelen’ niet zomaar even je vagina in hoor.

Reageren
    Bl.

Heb gewoon schrik dat de sperma dieper naar binnen is gegleden. İs dat mogelijk? Het was nogal egt opmijn vagina.

Reageren
    Mara

Dan moet je toch maar weer een MAP halen.

Reageren
    Bl.

Dus de kans is er wel dat ik tog zwanger kan gerake al is hij niet in mij geweest en al ben ik niet in mijn vruchtbare tijd?

Reageren
    Jans

Nee, ik denk niet dat je zwanger bent geraakt.

Reageren
    Bl.

Dus… İk zal niet zwanger worden?

Reageren
    Jans

Nee, IK denk van niet, maar ik ben geen arts en ik was ook niet bij ‘de daad’. Wat denk je zelf, je hebt nu zoveel advies gekregen… Hoe kunnen wij nou weten of je wel of niet zwanger bent geraakt?! Je bent wel zo wijs en oud genoeg om seks te hebben, maar niet om de consequenties te begrijpen. Ga je maandelijks aan de anticonceptiepil?

Reageren
Reageer op: heb ik kans op zwangerschap? ;(
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.