Hallo ik heb al een eerdere post gedaan maar zou nog laten weten hoe het afgelopen js en heb nog een vraag eigelijk mijn vriendin en ik hadden onveilige sex gehad binne 12. Uur de ma gepakt en een week erna was ze ongesteld. 4 dagen lang 2 weken na de dag van de sex hadden we een test gedaan en deze was negatief weer een week later twijfelde we bog en toen nog maar een test gedaan Weer negatief. Toevallig is ze dus vandaag weer ongesteld geworden na 21 dagen dus nu van af de eerste dag van af de bloeding van de ma . Kan dit wel al zo vroeg ?
Ze heeft binnen 12 uur de MAP geslikt. Daarna twee negatieve testen gehad en ze is ongesteld geworden. Waar twijfel je dan nog over? Maar laat je vriendin aan de pil gaan en nog beter, gebruik ook condooms.
Ik twijfel omdat ze. Zo snel weer ongesteld is Gisteren begon de menstratie wat donkerder vertelde ze maar nu weer zoals ze altijd heeft met de bijbehorende krampen zoals ze altijd heeft zegt ze ... P.s ze twijfelt nog over een staafje of pil .. Condooms zijn inmiddels in huis ..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies