Zoeken Vraag het forum

Symptomen zwangerschap

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jana

wat zyn de symptomen vn tienerzwangerschap ?

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Tsja, symptomen o.a. zijn misselijkheid, andere geuren en smaken waarnemen, uitblijven van menstruatie, duik- en borstgroei…

Reageren
    amberlie

Wanneer eerste zwangerschapssymtonen?

Ik zal even de situatie schetsen:

Ik heb sinds augustus veel last van buikpijn, ben sinds juli aan de pil.
    In november was ik niet aan de pil omdat de dokter wou zien of het door de pil kwam dat ik die buikpijn had? Niet dus.
    Nogsteeds geen oorzaak gevonden voor de buikpijn en misselijkheid. Volgende week nog wat onderzoeken. Maar daar gaat dit niet om.

Mijn laatste stopweek was van 18-25 december. De bloeding begon op dag 5 dus 23 dec. 25 dec ben ik begonnen met een nieuwe strip.
    Op 1 januari had ik seks en op 4 januari ook.

Ik neem de pil altijd netjes op tijd etc.
    Zoals ik al zei heb ik altijd wel last van misselijkheid en buikpijn door buikproblemen.
    Maar sinds zondag nog erger.

Ik weet dat de pil heel betrouwbaar is maar toch maak ik me zorgen door mijn klachten zoals misselijkheid, steken in buik, duizeligheid, van die branding in mijn hart.

Maak ik me zorgen om niks of kan ik zwanger zijn?
    Sommige sites zeggen dat je direct klachten kunt hebben na de bevruchting, sommige zeggen pas na 4-5 weken.

Reageren
    John (moderator)

Als je denkt zwanger te kunnen zijn , moet je een test doen en niet op symptomen gaan zoeken. Het eerste symptoom is het uitblijven met de menstruatie

Reageren
    amberlie

weet ik maar wil gewoon even u gedacht erover.
    zoals ik al zei had ik een stopweek en had ik toen een bloeding, hevig en helder rood zoals altijd.
    daarna 2x seks maar ben aan de pil.
    kan ik zwanger zijn door de seks vóór mijn vorige stopweek of zou ik dan geen bloeding gehad hebben?

Reageren
    John (moderator)

Als je die pil goed gebruikt raak je niet zwanger

Reageren
    amberlie

Ja in neem de pil juist.
    maar is het mogelijk dat ik zwanger zou zijn van vorige maand dus vóór de stopweek of zou ik dan geen bloeding gehad hebben?

ik zie soms dat er mensen zwanger raken ondanks goed gebruik van de pil

Reageren
    John (moderator)

Als je de pil goed gebruikt raak je niet zwanger. Als mensen wel zwanger raken dan is er in de regel iets mis gegaan met de pil maar kunnen ze zich dat niet herinneren
    Je zou dan ook geen bloeding hebben gehad

Reageren
Reageer op: Symptomen zwangerschap
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.