Zoeken Vraag het forum

hoe LANG overleeft ZAAD

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Insecure

Hallo allemaal!
    Ik heb een dringende vraag..

Omdat ik DENK dat ik zwanger kan zijn maar er erg onzeker over ben en nog niet kan testen wil ik jullie het volgende vragen:
    HOE LANG kan zaad in t vrouwelijk lichaam overleven ?

Ik heb namelijk 2 verloskundigen gebeld en beide zeggen dat ik niet zwanger kan zijn omdat het zaad niet zo lang kan overleven maar is er iemand hier die met 5 dagen voor de eisprong alsnog zwanger is geraakt?

Ik zal ff mijn verhaal vertellen..
    Heb 13 en 14 aug sex gehad.
    Mijn laatste menstruatie was 5 aug. Ben nog maar net van de pil dus heb gerekend met een gemiddelde cyclus van 28 dagen
    Dit zou inhouden dat ik mijn ei rond de 19e zou moeten hbbn
    Echter voelde ik de 17e al een btje een licht zeurderig gevoel in mijn buik soms ini mini kleine steken.
    De 22e en 23e voelde ik weer zo een gevoel.. Ik dacht kan een innesteling zijn (5 dagen later).
    Nu de 25e heb ik echt enorm last van afscheiding, heb t nog noooit zo erg gehad!
    Daarbij komt kijken dat ik enorm gevoelige tepels heb, ik hoef ze maar een keer aan te raken en ze zijn hard en doen gew PIJN!!
    Ik voel me een klein btje vermoeid, heb deze dagen veel geslapen, was een btje duizelig eergister en had nekpijn.
    Nu dat ik dit typ heb ik een soort van gevoel dat borrelt ofzo (kan t niet uitleggen) aan de rechterkant in mijn buikje

Het is echter te vroeg om nog te testen maar kan mijn hoofd er niet vanaf houden.
    Ook voel ik soms kleine schokjes of steekjes bij mijn navel..

Mijn vinger is tevens sinds zaterdag een btje opgezet en de dokter zei ontstoken..

Kan t zo zijn dat ik dus wel zwanger ben en dat mijn eisprong vroeger was dan verwacht en het dus raak is en de verloskundige het standaard antw maar geeft??

Hellup

3 reacties
    Reageren
    lina

hoi

volgens mij maak je jezelf beetje gek hoor.
    tusse de 6 en 10 dagen nestelt het zich in.
    meeste vrouwen hebben het niet eens door. pas als ze echt weten dat ze zwanger zijn kunnen ze zich soms echt de inesteling herinneren.
    je kan het beste wachten en dan een testje doen, er zit niks anders op.

Reageren
    lina

oja zaad overleeft 48 uur

Reageren
    Anoniem
Reageer op: hoe LANG overleeft ZAAD
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.