- B.28 maart 2011 om 18:22
Verstandig. Een zwangerschapstest geeft uitsluitsel, zekerheid en rust. Let goed op de volgende keer dat je weet wat je doet en dit soort onzekerheid en spanning kunt vermijden.
Anoniem.12 april 2011 om 20:23Ik was tot vrijdag ongesteld en heb za avond sex gehad, en ben zondag en maandag de pil vergeten. ik heb hem de donderdag en vrijdag ervoor wel geslikt.
Reageren
kan ik nu zwanger zijn?Tina12 april 2011 om 22:17Ja, dat kan. Als je de pil vergeet in de eerste week loop je een flink risico, en zeker als je twee pillen vergeet achter elkaar in de eerste week.
ReagerenWatergirl13 juli 2011 om 20:39Hallo.. Ik hoop dat iemand een antwoord op me vraag kan geven.. Ik heb al een aantal maanden geen pil gebruikt.. En sinds vorig weekend heb ik het met iemand zonder niks. Dus onveilig heel stom
Reageren
Na die dag had ik pas 2 dagen erna zo morning after pil gehaalt.de laatste dag van die 3 dagen dus. Sinds vandaag heb ik.ontzeittend opeblazen gevoel en moet heel vaak naar de w.c en krampjes in me onderbuik? Betekend dat ik zwanger bent?Inge13 juli 2011 om 21:23Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
ReagerenWatergirl14 juli 2011 om 07:44Nee nog niet maar dat is het nog vroeg voor…
Reagerenmij5 juni 2012 om 21:46word deze topic nog gebruikt?
ReagerenEmma6 juni 2012 om 09:49Ja hoor, alle topics zijn actief, ongeacht datum…
ReagerenJongen13 september 2012 om 16:39Hallo ik heb een vraag . Vrijdag 7 september hebben ik en mijn vriendin onveilige sex gehad het was niet de bedoeling maar toch kwam het er van ze was maagd ik ben een paar keer op en neer geweest maar niet gekomen nog niet eens bijna Achteraf hadden we allebij zown gevoel van nee volgende keer veilig. Maar nu dus de vraag . Ze was de 24e voor t eerst ongesteld weer. En de 7e was dus de dag van de sex . Ze is niet heel constant met ongesteldheid. Meestal zown 28 tot 30 dagen soms langer . We hebben de volgende dag een MAP gehaald en ingenomen (15) uur na de sex en vandaag een test gedaan een week later. De test is van clearbleu en gaf niet zwanger aan ze heeft verder ook nergents last van … Maar tog maak ik me zorgen Wat denken jullie ..zwanger?
ReagerenJongen13 september 2012 om 17:45Ze zou nou toch een bloeding moeten hebben of pas volgende week als ze dr normale menstruatie kan verwachten ?
ReagerenJans14 september 2012 om 08:45Ze heeft toch de MAP geslikt!
Reageren