Zoeken Vraag het forum

ben ik zwanger?!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • studentje_21

Ooh okeej. Dus men weet niet eens precies hoe de morning after pil werkt.
    Weten ze wel zeker dat het dan niet schadelijk is voor jezelf als je deze inneemt? Op de lange termijn bijvoorbeeld, na 20 jaar..

Mijn borsten zijn sinds gister superzacht. Ze zijn iets groter geworden. Ook zijn mijn tepels donkerder.

Ik denk dat ik er toch maar vanuit moet gaan dat ik zwanger ben. Dan is de schok straks minder groot met testen.

Want dit is een zwangerschapssymptoom wat helemaal in het begin van de zwangerschap voorkomt toch?? (rond de tijd dat je overtijd gaat zijn zeg maar)??

liefs !

Anoniem
    Miriam

Ja, rond de tijd dat de menstruatie zou optreden wordt de areola, de ring rond de tepel, donkerder en groter, en je kunt de klieren van Montgomery in grootte en aantal zien toenemen. Lees: http://nl.wikipedia.org/wiki/Klieren_van_Montgomery

Alvast gefeliciteerd!

Reageren
    studentje_21

Hallo,

Vanmorgen heb ik een test gedaan en ik ben inderdaad zwanger.
    Wat moet ik nu doen? Ik vind zo erg. Ik heb geen geld en geen vriend meer….
    Zouden jullie mij een beetje advies kunnen geven… dan kan ik afwegingen gaan maken 🙁

liefs,,

Reageren
    candy2010

je moet jezelf de vraag stellen als je je kind zou houden of je ervoor zou kunnen zorgen en misschien is het beter om je ex in iedergeval van deze situatie op de hoogte te stellen, laat me weten wat je besluit is!

xxx candy2010

Reageren
    studentje_21

Hallo allemaal,

Ik zal even in het kort vertellen wat er is gebeurd. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
    29 januari had ik mijn laatste menstruatie (stopweek pil). Daarna ben ik niet meer aan de pil gegaan. Ik ben toen dus definitief gestopt met de pil. Op 11 februari knapte het condoom tijdens de sex en 12 uur erna had ik een morning after pil ingenomen.

Maar na een bepaalde periode voelde ik van alles en toen ik ging testen was deze inderdaad gelijk, na 3 seconde, hartstikke positief, wat ik ook al wel verwacht had. Dit was op 3 maart.

Een week later, 10 maart, had ik een echo, maar hier was niks op te zien.Ik moest daar nog een test doen en daar was hij negatief.

Ik heb dit 1 keer eerder meegemaakt. Toen kreeg ik een miskraam.

Nu zijn we bijna 2 weken verder en ik heb nog geen miskraam gekregen en ik ben nog niet ongesteld geworden. Mijn borsten blijven groot, zo ook mijn tepels die ook donkerder zijn.

Wat moet ik hiervan denken? Ik ben aankomende zaterdag 26 maart 4 weken overtijd.

Liefs!

Reageren
    studentje_21

kan iemand misschien antwoord geven?
    kan ik nog zwanger zijn??!!

liefs

Reageren
    brenda A

als een zwangerschap niet los komt heet dat een missed abortion.
    maar het feit dat er op de echo helemaal niets te zien was en je negatief testte maakt de kans dat je zwanger bent natuurlijk wel heel erg klein.
    wel vreemd dat je helemaal geen bloedverlies hebt gehad, maar dit komt misschien door de MAP..
    je kan even overleggen met de huisarts.
    misschien overbodig, maar zeg het toch maar: als je niet zwanger wil raken neem dan maatregelen, dan voorkom je dit soort ellende.
    groetjes, Brenda

Reageren
    Sineke

Na de MAP behoor je normaal gesproken een bloeding te krijgen. Als deze bloeding uitblijft, ga je naar de huisarts.

Reageren
    Bang meisje

hallo,
    21januarie heb ik onveilige sex gehad .. 11uren later heb ik de MAP genomen. een week later kreeg ik een bloeding. die dus normaal is na een MAP , precies een maand later na die bloeding heb ik men regels gekregen.alles leek oke maar het duurde minder lang. maar 3dagen (normaal 5) nu terug een maand verder verwachte ik donderdag mijn regels. ik kreeg ze ook donderdag toen ik opstond. het was heel veel donker rood zoals gewoonlijk. maar sinds gisteren was het al weer gestopt. nu messchien 1druppeltje bruin op een hele dag. dus is het weeral zo vroeg gedaan. zou er kans zijn dat ik zwanger ben? toen ik mijn regels kreeg heb ik zeer veel last van buikpijn dat ik altijd heb, echt menstruatiepijn. is er dan nog kans dat ik zwanger ben?

Reageren
    Bang meisje

hallo, ik ben het meisje van hierboven. ik ging net naar het toilet en ik had weer rood bloed , niet veel dus mijn regels zijn blijkbaar nog niet gedaan maar gisteren had ik bijna niets maar enkele druppels , vandaag is het al wat meer. zou er nu kans zijn dat ik zwanger ben of niet? mijn regels komen steeds op tijd en het zelfde als anders. en blijkbaar zijn ze nu nog niet gedaan… en ik heb steeds als ik men regels krijg menstruatie pijn de eerste dag, donderdag had ik dit terug. kans op zwanger of niet?

Reageren
    Pascalle

Ik denk dat de kans dat je zwanger bent klein is, omdat je waarschijnlijk gewoon menstrueert. Maar dat weet je pas zeker als je even een zwangerschapstestje doet. Doe dus even een zwangerschapstest voor de zekerheid. Dan ben je van alle onrust en zorgen af.

Reageren
    Esmeralda

Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Dan heb je zekerheid!

Reageren
    bang meisje

oke , alvast bedankt 🙂
    zal morgen eens testje gaan halen 🙂
    duim voor me dat hij negatief is hé 🙂
    bedankt 🙂

Reageren
    blij meisj

ik héb net zwangerschaps test gedaan, een van middag en die was negatief.maar ik wist niet heel zeker als die goed gelukt was en heb vanaavond weer een gedaan en was ook negatief! 😀 dus is er niets aan de hand, ik ben zo blij

Reageren
Reageer op: ben ik zwanger?!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.