Hallo,
Ik ben gewoon ongesteld geworden in de stopweek van mijn pil,vorige week.
Ik heb altijd bruinig bloedverlies gehad op het einde van mijn menstruatie dus dit is normaal bij mij.
[u]Ik heb geen sex meer gehad na mijn ongesteldheid.[/u]máár. mijn tepels zijn aan het groeien,en ik heb rechts onder aan mijn buik een beetje krampjes,zeg maar waar de blinde darm zit. deze is niet ontstoken anders zat ik nu niet te typen en had ik ernstige pijn,die ik niet heb.
Het kan dus zijn dat mijn darmen aan het werken zijn en dat ik binnen nu en een paar uur moet poepen,of er is iets anders.
Ik ben 17 jaar, en het zal ook wel normaal zijn dat mijn tepels nu groeien,ik heb cupmaat C75 dus dit kan gewoon door het volwassen worden komen.
nog iets, mijn borsten zijn een beetje ongelijk,dus mijn ene tepel is meer gegroeid dan de ander.
TOCH?of niet?
moet ik me zorgen maken dat ik zwanger ben?of niet?
er zijn genoeg redenen om het wel te denken (tepels groeien en krampjes rechts onder in mijn buik) maar ook genoeg redenen om het niet te denken (darmen zijn hard aan het werk/ik ben volwassen aan het worden).
Wat denken jullie? Afwachten tot de volgende keer dat ik ongesteld word in mijn stopweek en geen zorgen hoeven te maken..
Of nu actie ondernemen en me zorgen maken?
m.v.g.