Ik heb seks gehad vorige maand en ik streste heel erg of ik zwanger zou worden het is vandaag precies 1 maand geleden ik heb bloed gekregen maar niet heel veel maar ook niet weinig is het menstruatie ik heb ook krampen in me onderbuik
Je verhaal leest nogal vaag.
Het zal dan je menstruatie zijn die er aan komt, als de vorige menstruatie een maand geleden was.
Nee ik ben onregelmatig ongesteld dus vorige maand was ik niet ongesteld ik was die maand daarvoor ongesteld ik ben 14 jaar dus me moeder zegt dat het nog ontwikkeld
Ik denk dat dit dan topic nummer zoveel is.....en misschien tijd voor een block op dit forum.
Ga naar je moeder of je huisarts als je nog meer vragen hebt.
Huh wat bedoeld u dit is voor het eerst dat ik dit gebruik ik weet echt niet wat u bedoeld
Ik heb ook al een keer gezegd dat je moet stoppen met voortdurend topics aan te maken onder verschillende namen over hetzelfde onderwerp. Kan je geheugen wel eens even opfrissen:
Vanaf 6 oktober heb je berichten over hetzelfde onderwerp geplaatst: Anoniem, Guusje, Dunya, Maroua, Maria, Fiene, Guus en Patricia., Je hebt voldoende antwoorden gehad. Zoek hulp van een psycholoog en ga met je vragen naar de huisarts.
Het is niet erg als iemand ongerust is en vragen stelt, maar er zijn grenzen. En die heb je nu dus bereikt. Als je nu nog een keer een topic opent over dit onderwerp krijg je van mij dus een Block