Zoeken Vraag het forum

Bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anne

Hallo,

Ik heb 1 week terug met me vriend soort van beetje wat gedaan hij is niet helemaal in me gekomen maar wel beetje met de eikel naar binnen zonder condoom of iets zo 3 x hebben we zoiets gedaan maar was 1 of 2 dag daarvoor net klaar met ongesteldheid net wanneer die klaar kwam deed die het op een servet het zat me niet lekker dus nam ik een map de volgende dag het was dan nog geen 24 uur voorbij 2 dagen daarna werd ik soort van weer ongesteld het is nu al 4 dagen of 5 dat ik ongesteld ben en bleodverlies heb dik donker bloed ben bang dat ik alsnog zwanger ben omdat me buik nu ook wat opgezwollen lijkt kan dat ??

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een bloeding die door de MAP wordt veroorzaakt

Reageren
    anne

maar betekend dat ik dan niet zwanger ben toch neem ik aan ? Want ben al klaar met bloeden heeft 5 dagen geduurd 

Reageren
    John (moderator)

Dan ben je niet zwanger

Reageren
Reageer op: Bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.