- Anoniem12 juni 2017 om 15:36
Bijna twee weken geleden is mijn stopweek geweest. Ik ben toen ruim een week ongesteld geweest en heb een paar dagen daarna zelfs nog wat bruine afscheiding verloren. Een week later, afgelopen weekend, had mijn vriend enorm veel bloed op zijn handen nadat hij mij gevingerd had. Hier erg van geschrokken. Zelf waren er tussen mijn benen geen sporen van bloed en ook in mijn vagina zat er niks meer. Wat kan dit geweest zijn?
3 reactiesReagerenAlias12 juni 2017 om 15:55Hoi,
dit klinkt als ’tussentijds bloedverlies’, iets wat bijna elke vrouw wel in iedergeval een keer meemaakt en dit is inderdaad vaak bruinkleurig ( bruinkleurig bloed duid om oud bloed). Vaak geen aanleiding tot paniek noodzakelijk, gezien het al kan ontstaan door hormoonschommeling. Dus in de eerste instantie geen paniek! wel kan het ook duiden op chlamydia, innestelingsbloed, afwijking aan de baarmoedermond en nog een hoop wat ‘ serieuzere zaken’. Maar hier zou ik in de eerste instantie niet vanuit gaan.
ReagerenAnoniem12 juni 2017 om 16:02Het bloed dat op de hand van mijn vriend zat was echter wel gewoon helder rood en niet bruinkleurig…
ReagerenAlias12 juni 2017 om 19:34Het kan ook uiteraard roodkleurig zijn! maar vaak is het bruin. Geen zorgen maken, tenzij er bijkomende klachten komen en/of het langdurig aanhoudt.
Reageren