Zoeken Vraag het forum

nog steeds zwanger? help me alsjeblief!!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • meisje 17 jaar

Dag allemaal,

Een paar maand geleden heb ik een miskraam gehad. Ik was toen 6 weken vanaf bevruchting zwanger. Het was geen heftige miskraam geloof ik, het bloed stroomde er iig niet uit, wat je weleens hoort. Na 10 min erge krampen te hebben gehad, verloor ik mn kindje. Zo erg.

Precies 4 weken later heb ik nog een kleine bloeding gehad. Ik dacht dat ik weer gewoon ongesteld was geworden. Nu is het weer 5 wkeen later en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb geen seks meer gehad na mijn miskraam, maar toch vraag ik me af of ik dan nog steeds zwanger kan zijn. Mijn buik is namelijk een beetje gegroeit. Het liefste heb ik mijn broeken gewoon open, anders doet het pijn.

Ik weet het echt niet meer. Ik had 2 weken na mijn miskraam nog een test gedaan. Negatief. Alleen had ik hem na 5 minuten weggedaan. Toen ik nog zwanger was en testte.. toen was hij ook pas na 10 min positief.

Zouden jullie mij alstublieft kunnen vertellen hoe groot de kans is dat ik nog steeds ben en of het uberhaupt kan, want dan zit ik flink in de nesten.

Mijn vriend is er nadat hij hoorde dat ik zwanger was vandoor gegaan en mijn ouders zullen ook niet al te blij zijn!!!!

Help me alsjeblieftt!!!! :'(

3 reacties
    Reageren
    brenda A

je bent dus helemaal niet gecontroleerd na de miskraam?
    ga even naar de huisarts en vertel je verhaal. echt even doen hoor!
    sterkte, Brenda

Reageren
    meisje 17 jaar

ik ben naar de dokter geweest 1 of 2 weken voor die bloeding waarvan ik dacht dat ik ongesteld was geworden.

hij zei dat controle nergens voro nodig was..

moet ik nu alsnog gaan? bestaat er dan toch een kans dat ik nog steeds zwanger ben?????

Reageren
    meisje 17 jaar

dus ben idd na de miskraam geweest…
    miss niet zo duidelijk neergezet…sorry

met die bloeding bedoelde ik de bloeding preceis 4 weken na de miskraam

Reageren
Reageer op: nog steeds zwanger? help me alsjeblief!!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.