- Deb10 oktober 2021 om 10:10
Hallo!
Ik ben 8,5 maanden geleden bevallen
ik had een heftige bevalling achter de rug ,
Met veel bloedverlies en hechtingen.
Na de bevalling tot nu toe verlies ik continu afscheiding het is kwa structuur dik en kleur wit/geel/bruinig en het heeft soms ook echt een heftige geur en soms ook weer niet.
Ik ben hier voor na de huisarts geweest en heb een kweek afgenomen , ik ben negatief getest op soa’s alleen is er uitgekomen dat ik bacteriële vaginose heb .. had een beetje gegoogled misschien komt dit door de bevalling ? Ik had 2 dagen gebroken vliezen omdat ik geen weeën kreeg
Gister hadden mijn vriend en ik voorspel geen seks omdat ik dat nog niet echt aandurf
Maar voor de rest was alles ok, kort er na verloor ik uit het niks slijmerige bloed ? Een plasje en toen hield het direct weer op.. kleur was lichtroze
Is dit wel goed ?? Wat zou dit kunnen zijn ? En kunnen we hier wel mee door gaan of liever stoppen? En is seks later wel mogelijk ?
Ik schrok er best wel van.. en ben nu ook best wel bang .. en maak me best wel zorgen.. heb voor de zwangerschap nooit last gehad de klachten kwamen dus na de bevalling.. het gaat ook gepaard met lage buikpijnen precies bij mijn baarmoeder..
verder geef ik geen borstvoeding nooit gedaan en heb nu wel weer een normale cyclus