Zoeken Vraag het forum

8 maanden na bevalling bloedverlies tijdens voorspel ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Deb

Hallo!
    Ik ben 8,5 maanden geleden bevallen
    ik had een heftige bevalling achter de rug ,
    Met veel bloedverlies en hechtingen.
    Na de bevalling tot nu toe verlies ik continu afscheiding het is kwa structuur dik en kleur wit/geel/bruinig en het heeft soms ook echt een heftige geur en soms ook weer niet.
    Ik ben hier voor na de huisarts geweest en heb een kweek afgenomen , ik ben negatief getest op soa’s alleen is er uitgekomen dat ik bacteriële vaginose heb .. had een beetje gegoogled misschien komt dit door de bevalling ? Ik had 2 dagen gebroken vliezen omdat ik geen weeën kreeg
    Gister hadden mijn vriend en ik voorspel geen seks omdat ik dat nog niet echt aandurf
    Maar voor de rest was alles ok, kort er na verloor ik uit het niks slijmerige bloed ? Een plasje en toen hield het direct weer op.. kleur was lichtroze
    Is dit wel goed ?? Wat zou dit kunnen zijn ? En kunnen we hier wel mee door gaan of liever stoppen? En is seks later wel mogelijk ?
    Ik schrok er best wel van.. en ben nu ook best wel bang .. en maak me best wel zorgen.. heb voor de zwangerschap nooit last gehad de klachten kwamen dus na de bevalling.. het gaat ook gepaard met lage buikpijnen precies bij mijn baarmoeder..
    verder geef ik geen borstvoeding nooit gedaan en heb nu wel weer een normale cyclus

Reageer op: 8 maanden na bevalling bloedverlies tijdens voorspel ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.