- Anoniem23 oktober 2016 om 18:24
Hallo, ik heb een vraagje.
Ik heb 2 weken geleden op 7 oktober een miskraam gehad, heb toen enkel de 7e gebloed en was dan gestopt. Woensdag de 12e oktober ging ik dan naar Gyne voor controle en die zei me dat men baarmoeder nog niet schoon was dus heb die dag 2 pilletjes in men vagina geduwd om het terug op de wekken en de maandag nadien ging ik terug op controle en was alles in orde, ze had een inwendige ego gedaan en alles was schoon. Ook was dat de dag dat het bloeden dan aan het verminderen was dus was wel blij, alleen het bruinverlies bleef wat haperen. Nu woensdag was ik gestopt met bloeden en ha dik terug seks voor de eerste keer maar nu vandaag merk is dat ik terug meer bruinverlies af z’n toe wat rood precies, heb en heb ook wat menstruatiepijn. Zouden mijn regels er al kunnen doorkomen of hoelang kan ik nog vloeien want dit is allemaal heel verwarrend en weet wel zeker dat alles schoon is vanbinnen dus .. Hopelijk kan iemand me helpen hiermee.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2016 om 18:31Ik denk dat het toch nog een restant is van de eerdere bloeding.
ReagerenAnoniem23 oktober 2016 om 18:49Dus niksvom me zorgen over te maken?
ReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2016 om 19:52Kijk gewoon even hoe het over enkele dagen is. Als de klachten er dan nog zijn, neem je contact met de gynaecoloog
Reageren