- Anoniem2 juli 2019 om 15:21
Hoi,
Ik heb sinds kort weer een relatie en had bij mijn vorige relatie ook al een soort angst voor zwangerschap.. Mijn vriendin slikt de pil en daarnaast gebruiken we een condoom. Dat stilt mijn angst enorm want de kans is eigenlijk te klein dat er iets mis gaat. Nu gebeurde het volgende: Mijn vriendin heeft gister haar laatste pil geslikt voor haar stopweek. Ze zegt zelf hem goed geslikt te hebben maar dat weet ik natuurlijk niet.
Vandaag hadden we seks en de condoom scheurde, eerste keer dat me dat gebeurde! Ik schrok enorm en merkte dat ik gelijk enorme angst had. Ik voelde het direct en heb een andere condoom omgedaan, ben dus niet klaargekomen!
Zelfs al had ze de pil niet helemaal goed geslikt, is er dan een kans op zwangerschap? Of is dit simpelweg niet realistisch?
Alvast bedankt
6 reactiesReagerenAnoniem2 juli 2019 om 15:41Dit was de eerste keer seks vandaag, dus geen sperma nog aanwezig van de vorige keer seks oid
ReagerenAnoniempje1232 juli 2019 om 20:50Dat klinkt meer als een angststoornis. Klinkt als iets waar je het over kunt hebben met een psycholoog. Angst is een stoornis wanneer het je dagelijkse bezigheden belemmert, en dat doet het.
Nou merk ik dat mensen die angst klachten hebben met betrekking tot seksuele dingen zich snel schamen, dit is echter echt totaal niet nodig.
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2019 om 21:17Dat is niet realistisch
ReagerenAnoniem3 juli 2019 om 02:16@anoniempje123 Bedankt voor uw reactie. Het schamen heb ik niet zozeer, meer dat ik bang ben dat mijn vriendin me daardoor minder leuk vindt.
@John Bedankt voor uw reactie. Dus ik heb eigenlijk niets om me zorgen over te maken? Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2019 om 21:28Niets om je zorgen over te maken.
ReagerenAnoniempje1233 juli 2019 om 23:28Iedereen heeft wel iets, heb het er gewoon eventjes met je vriendin erover. Ze heeft er namelijk al last van, want ze ziet aan jou dat je er mee zit. Als het goed is.
Reageren