- Anoniempje20194 april 2019 om 01:15
Ik heb een regelmatige cyclus van zo’n 28 tot 30 dagen. Al heel lang geen hormonale anticonceptie of spiraal. Op een donderdag verwachte ik ongesteld te worden, dit zou de 28ste dag zijn na de eerste dag van mijn vorige menstruatie. Ik ben die dag niet ongesteld geworden en heb die avond wel onveilige sex gehad. Die zondag erna was ik vol misselijk, maandag een test gedaan en die was vol positief. Kan dit zijn van die donderdagavond onveilige sex of is dit onmogelijk en is het echt van eerder.
6 reactiesReagerenAnoniempje20194 april 2019 om 01:19Voor de duidelijkheid nog, de zondag misselijk was dus 3 dagen na de onveilige sex, niet de week erop op zondag. En de test dus 4 dagen erna.
ReagerenAnoniempje20194 april 2019 om 01:26bijgevoegd overzicht cyclus (toch niet zo heel regelmatig)
ReagerenJohn (moderator)
4 april 2019 om 15:11Een zwangerschapstest kan pas positief zijn, 14 dagen na de bevruchting. Dus het moet toch echt va eerder zijn
ReagerenAnoniempje20194 april 2019 om 18:33Bedankt voor uw reactie. Het is ook wat ik dacht, maar wilde het toch na vragen. Aangezien ik met regelmaat twee weken voor mijn menstruatie last had van veel naar de wc moeten en wat misselijk, dan een test deed en deze dan ook bijna iedere maand overduidelijk positief was! En dan werd ik twee weken later wel gewoon ongesteld. Daardoor twijfelde ik of je niet veel eerder ook al een positieve test kon hebben. Waar kan dat mee te maken hebben gehad?
ReagerenJohn (moderator)
4 april 2019 om 18:49Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden
ReagerenAnoniempje20194 april 2019 om 20:22oke, hopelijk is er iemand die dit leest en dit eventueel zou kunnen verklaren 🙂
Reageren