Zoeken Vraag het forum

Is er kans op zwangerschap voor de Eisprong ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hallo
    Ik heb 16 en 17 februari onveilig seks gehad
    Mijn ei kwam op 20-21 februari Ongeveer
    Is er kans op zwangerschap voor je Eisprong ?
    Heb geen pil ingenomen zat wel aan de anticonceptie en was gestopt in de periode van November/December puur omdat ik er slecht tegen kon en omdat we beide graag een kleine willen. Voor de rest heb ik tot nu toe dagelijks last van moe zijn en een rommelige pijnlijke maag , pijn in mijn bekken en onder rug en continue pijn in mijn onderbuik , en verlies dagelijks witte of doorzichtige afscheiding
    Ik moet 6 februari opnieuw ongesteld worden en heb een cyclus van 33 dagen
    Ik heb op 17 Februari beetje donker paars bloed verloren wat maar een klein plasje was
    We zijn daarna nog gaan klussen 4 uurtjes na dat ik wat bloed verloor

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Kort voor de eisprong, kan dat wel. Zaadcellen kunnen 2-4 dagen in het lichaam blijven leven

Reageren
    Panda

Een eicel moet worden bevrucht 24 tot maximaal 36 uur na de eisprong. Zaadcellen kunnen een kleine week in leven blijven. Het is dus niet mogelijk om zwanger te raken voor de eisprong, maar gezien de cellen van beide geslachten een bepaalde levensduur hebben, kan je zwanger raken van geslachtsgemeenschap voor de eisprong.

Reageren
Reageer op: Is er kans op zwangerschap voor de Eisprong ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.