- Anoniem17 juli 2018 om 18:55
Ik heb in april met ene jongen op bed gelegen. Hij heeft toen met ze geslachtsdeel tegen de ingang van mij vagina geduwd en gestreeld op de ingang van mij vagina met zijn geslachtsdeel. Hij had wel een condoom aan en ik was zelf pas aan de pil paar dagen. Ik heb die dag ook gelijk de Ellaone noodpil geslikt. Ik heb in mei paar dagen voor mij ongesteldheid 4 zwangerschaptesten gedaan. Deze waren allemaal negatief. Ik ben toen paar dagen daarna ongesteld geweest en die maand daarop ben ik ook ongesteld geweest in mijn stopweek. Deze maand heb voel ik mij zwanger, mij buik doet pijn en mij tepelhof zijn stuk groter geworden. Ik voel mij ook misselijk. Ik ben naar de huisarts geweest en heb alleen verteld dat ik maagd en buikpijn hebt. Hij zei tegen mij dat ik een maagdontsteking heb. Maar ik voel mij zwanger, maar ik heb in april alleen zoiets met die jongen gedaan. De andere maanden helemaal niks. Hij heeft alleen geduwd en gestreeld met zijn geslachtsdeel tegen de ingang van mij vagina en Drn stopte die en is die klaargekomen in een doekje. Vervolgens hebben we weer het zelfde gedaan en had die een nieuwe condoom aangedaan. Alleen ik heb nu pas in juli deze klachten. Mij borsten voelen zwaar en doen licht pijn en de tepelhof van mij borsten zijn stukke groter geworden. Zit er een kans in dat ik zwanger ben, na deze bijna 4 maanden? Want ik moet over 8 dagen weer mijn stopweek nemen. En hoezo zijn mijn tepelhof groter geworden. En is het mogelijk om nu pas na bijna 4 maanden al deze klachten te voelen, terwijl ik elke maand in mijn stopweek ongesteld ben geweest?
4 reactiesReagerenAnoniem17 juli 2018 om 19:01Ik heb ook zondag nog 3 zwangerschaptesten uitgevoerd en deze waren alle 3 negatief.
ReagerenJohn (moderator)
18 juli 2018 om 02:10zo kun je toch onmogelijk zwanger raken..
ReagerenAnoniem18 juli 2018 om 08:28Dus om zwanger te worden moet de geslachtsdeel van de man in de vagina gang gaan die 7-9 cm lang is? Als die niet in die gang van 7-9 cm gaat kan je niet zwanger raken? Moet deze dat helemaal naar binnen gaan en einde van je vagina hebben aangeraakt, om zwanger te raken?
ReagerenJohn (moderator)
18 juli 2018 om 10:06Om zwanger te raken moet er sperma in de vagina terecht komen
Reageren