Zoeken Vraag het forum

Is er een kans op zwangerschap?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb eergisteren seks gehad met mn vriend met een condoom. Toen hij hem had omgedaan merkte hij dat het verkeerd om zat dus had hij het omgedraaid. Ik zat te bedenken dat dat miss toch niet zo slim was, er zou misschien voorvocht aan kunnen zitten. (hij was nog niet klaargekomen) Is het misschien verstandig om vandaag toch de morning after pil te halen of is er geen kans op een zwangerschap? (hij is sws niet klaargekomen in mij met de condoom)

11 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik zat die dag wel 3 dagen na dat ik ongesteld ben geweest dus kan het mijn eerste vruchtbare dag van de maand zijn geweest!

Reageren
    John (moderator)

Dat zal verder geen probleem zijn.

Reageren
    Anoniem

Dus ik hoef geen morning after pil te halen dus niet bang te zijn om zwanger te raken?

Reageren
    Meisje 31

Nee je bent niet zwanger

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor.

Reageren
    Anoniem

Ik zie overal op internet dat je toch zwanger kan raken van voorvocht. Aangezien er heel miss voorvocht op de condoom kon zitten toen we hem hadden omgedraaid (wat met sterk lijkt, zijn geslachtsdeel was namelijk helemaal schoon) ben ik toch bang dat ik zwanger kan raken, hoe groot is de kans? (We deden het 3 dagen na mijn mestruatie, eerste vruchtbare dag) Of kan je echt niet zwanger raken van voorvocht?

Reageren
    Anoniem

Wat ik er nog bij wou vermelden is dat we toen voor de 2e keer seks hadden (veilig) in een korte tijd dus hij had al een keer een zaadlozing gehad alleen hij wist niet meer of hij nog geplast had daarna! (Dus miss zouden er nog spermacellen in het voorvocht kunnen zitten) Hij is wel voordat we voor de 2e keer seks hadden gepijpt dus zou je kunnen zeggen dat alles echt schoon moest zijn! Please stel me gerust, ik ben best wel gestresst erover…

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik natuurlijk ook niet beantwoorden. Als hij kort daarvoor nog een zaadlozing heeft gehad (enkele minuten) dan zou het kunnen dat er nog spermacellen in de urinebuis hebben gezeten. Maar langer dan enkele minuten overleven ze niet in de urinebuis.  Ik denk alleen niet dat er meteen voorvocht op de condoom is geweest bij de eerste poging

Reageren
    Anoniem

Die zaadlozing was meer dan een uur geleden toen! Dus er is echt nul kans op zwangerschap? (Sorry maar ik ben echt bang)

Reageren
    John (moderator)

Dan raak je zo echt niet zwanger

Reageren
    Anoniem

Hartelijk bedankt voor de reactie, dan heb ik in ieder geval zekerheid en dat ik niet bang hoef te zijn!

Reageren
Reageer op: Is er een kans op zwangerschap?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.