Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger? Help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje7

Hoi allemaal,
    Ik wil weten of ik zwanger kan zijn (ik ben maagd en slik geen pil):
    28-6 ging mijn vriendje met zijn penis langs mijn vagina. Ik dacht later zou ik door voorvocht zwanger kunnen zijn, ik was op dat moment al twee dagen ongesteld.
    30-6 toch maar voor de zekerheid een MAP genomen. Maar nu was hij
    13-7 weer penis langs vagina gegaan, maar wilde het niet dus zei dat daarna snel maar merkte deze keer dat hij echt voorvocht had, en na de vorige keer het te hebben opgezocht over voorvocht wilde ik niet meer dat hij bij mijn vagina in de buurt kwam.
    14-7 had ik opeens mini beetje bloed in ondergoed (donkerrood) kan dit van een innestelingsbloeding zijn? Had op internet opgezocht wanneer dat moet zijn dat is dan 6-12 dagen na de conceptie (de spermacel die de eicel bevrucht).
    Nu 15-7 zit ik in mijn vruchtbare periode, ik werd vanmorgen wakker met redelijk gespannen borsten verder nergens last van, wanneer moet ik een zwangerschapstest nemen?

Ik wil er ook even bij zeggen dat ik
    onregelmatig ongesteld ben en een langere cyclus heb dan meeste vrouwen. Zo’n 33 dagen met daarin dat ik 5 dagen ongeveer ongesteld ben. Soms duurt mijn cyclus zelfs 40 dagen. Ik ben daarvoor (had geen vriend hoor helemaal niks) zelfs een halfjaar ongeveer niet ongesteld geweest, kwam door langdurige stress denk ik. Ik hou sinds kort zo’n cylus bijhouder app bij vandaar dat ik dit weet.

Graag hoor ik zo snel mogelijk antwoord van iemand anders haal ik nog een MAP.

Groetjes anoniem

3 reacties
    Reageren
    Anoniempje7

Nog even extra info hij heeft me 14/7 ook nog gevingerd nadat hij met zijn penis langs mijn vagina ging,, ik hoop dat iemand snel reageerd!

Reageren
    Anoniempje7

Sorry de data kloppen niet helemaal 13/7 lagen we in bed in mijn vorige reactie moet dus 13/7 staan

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je toch niet zwanger. Om zwanger te raken moet er toch echt sperma IN je vagina terechtkomen. De MAP was dus sowieso overbodig. Om dat je zo dus niet zwanger raakt en ook omdat je tijdens de menstruatie niet zwanger kunt raken zelfs al zou er sperma in de vagina terecht zijn gekomen. Je cyclus is gewoon van streek door de MAP.

Ga aan de pil of maak je vriendje duidelijk dat hij condooms moet gaan gebruiken. Dan hoef je deze stress allemaal niet meer te hebben.

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger? Help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.