Zoeken Vraag het forum

Zwanger worden lukt niet ?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi! Ik heb een vraag ik probeer all 2-3 maanden lang zwanger te raken ben 20 en ik wil het zo graag mijn vriend ook

alleen zwanger worden gaat echt niet zo gemakkelijk bij mij. We hebben iedere keer 1 week na mijn menstruatie onveilig seks waarbij hij volledig in mij klaarkomt en hij spuit best heel veel waardoor er 20-30 minuten lang sperma uit me blijf druipen, we hebben misschien elke keer na mijn menstruatie dagen lang seks voor mijn eirsprong en na mijn eirsprong. Ik herken mijn eirsprong heel snel ik vloei heel veel doorzichtig/wit achtig glibberig spul en dat duurt meestal 3 tot 4 dagen.

nou hadden wij 16 en 17 maart onveilig seks gehad 1-2 dagen na mijn menstruatie ik heb geen MAP ingenomen want ik ben niet aan de pil enigste wat ik gebruik is de map van de kruidvat, toen hebben wij 30 maart ook weer onveilig seks gehad waar misschien wat voorvocht uitkwam omdat het heel erg opeens pijn deed zijn we gestopt

ik heb 9 april mijn menstruatie ontvangen 2 dagen te vroeg. Maar het was wel heel anders dan normaal ik ben all 9 jaar lang elke 11e van de maand ongesteld geworden en meestal duurt dat 6 dagen en ik vloei om het uur en doet het heel erg pijn, nou dit keer duurde het maar 3 dagen en bloede ik om de dag een klein plasje bloed het was geen helder rood bloed maar bruin bloed tot zwart en tot oud roze met dikke klonten er in en had verder ook geen pijn. Dit stopte binnen 3 dagen. 11 april stopte het  en toen heb ik zaterdag 14 april bruin waterige afscheiding gehad bij het afvegen ( sorry voor de details) en daarna kwam een soort paars achtig afscheiding leek op paars oud bloed  paar druppeltjes, allemaal heel raar want heb dit nog nooit meegemaakt ik heb vandaag een zwangerschap test gedaan die gaf negatief aan,

Ik heb een cyclus van 29-30 dagen ik wil het dit keer weer proberen ! Om zwanger te raken hoeveel dagen/weken na mijn menstruatie is dat mogelijk om meteen goed zwanger te kunnen raken ? Want ik word iedere keer toch gewoon ongesteld maar na de laatste keer was het heel vreemd.  Mijn vriend heeft zijn sperma ook all is laten testen bij de huisarts dat was gewoon goed. ook vertelde hij dat hij 4x bij all zijn exen miskramen heeft opgelopen zou dat dan toch misschien aan hem liggen dan ? En nog een vraag, is het mogelijk om ook een zwangerschap test te laten doen bij de huisarts op urine ? Voor de zekerheid omdat ik best nog wel twijfel omdat mijn laatste menstruatie best vreemd was ik heb in maart en april 2 testen gedaan van de action eentje was ligt positief maar er waren wel dik 2 strepen te zien en de 2e was gewoon in een keer negatief.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

ik heb geen MAP ingenomen want ik ben niet aan de pil enigste wat ik gebruik is de map van de kruidvat,  Dit begrijp ik niet helemaal. MAP is MAP…waarom gebruik je de MAP als je zwanger wilt raken?

ik probeer all 2-3 maanden lang zwanger te raken  zwanger raken gaat niet op commando. Dat kan soms best wel even duren

Lees ook: mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/148862-wij-willen-een-baby.html

Reageren
Reageer op: Zwanger worden lukt niet ?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.