Zoeken Vraag het forum

Morning after pil na ovulatie en zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zomaar iemand

Hallo,

Tijdens mijn vruchtbare periode heb ik regelmatig onbeschermde seks gehad met mijn partner. De vrijdags heb ik mijn eisprong gehad, ook deze dag seks. op zondagnacht onbeschermde seks gehad met iemand anders (dom dom!) hij heeft geen orgasme is mij gehad. De volgende dag een morning after pil gehaald. Nu blijkt dat ik zwanger ben en pieker ik of het van de ander ipv van mijn partner kan zijn.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De kans dat het van je partner is, is groter.

Reageren
    Zomaar iemand

Het betekent dat ik al zwanger was nadat ik de morning after pil heb genomen, dit kan geen kwaad voor de vrucht?

Reageren
    John (moderator)

Dat betekend dan inderdaad, dat de bevruchting al had plaats gevonden. Voor de vrucht kan dat in principe geen kwaad.

Reageren
    Vanessa

Beste ik ben bevallen op 6 november 2017 van een dochtertje 6 weken later was te zien na een controle dat er opnieuw een eisprong klaarzat mijn baarmoeder was ook nog groot heb die dag sex gehad met mijn man en ik ben dan bijna 3 dagen later achter de morningafterpil geweest bij mijn abotheker heb die op laatste moment ingenomen 2 ze had 2 soorten en heeft mij de zwaarste gegeven was 1 piletje koste mij 10 euro nu ben ik bijna 2 maanden geleden bevallen en heb ik nog steeds geen bloedingen ben wel al meer dan 3 keer veel miselijk geweest ook was de smaak van mijn schips weg ben contstand moe echt moe heb af en toe wel buikpijn maar ze komen maar niet wat zou dit kunnen zijn heb ook last van hoofdpijn zou dat piletje toch niet zijn werk gedaan hebben zou ik opnieuw zwanger kunnen zijn groetjes van vanessa

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik helaas ook niet kan beantwoorden. Doe een zwangerschapstest.

Reageren
Reageer op: Morning after pil na ovulatie en zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.