- Zomaar iemand9 maart 2017 om 07:29
Hallo,
Tijdens mijn vruchtbare periode heb ik regelmatig onbeschermde seks gehad met mijn partner. De vrijdags heb ik mijn eisprong gehad, ook deze dag seks. op zondagnacht onbeschermde seks gehad met iemand anders (dom dom!) hij heeft geen orgasme is mij gehad. De volgende dag een morning after pil gehaald. Nu blijkt dat ik zwanger ben en pieker ik of het van de ander ipv van mijn partner kan zijn.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 maart 2017 om 08:59De kans dat het van je partner is, is groter.
ReagerenZomaar iemand9 maart 2017 om 12:52Het betekent dat ik al zwanger was nadat ik de morning after pil heb genomen, dit kan geen kwaad voor de vrucht?
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2017 om 14:31Dat betekend dan inderdaad, dat de bevruchting al had plaats gevonden. Voor de vrucht kan dat in principe geen kwaad.
ReagerenVanessa3 januari 2018 om 05:25Beste ik ben bevallen op 6 november 2017 van een dochtertje 6 weken later was te zien na een controle dat er opnieuw een eisprong klaarzat mijn baarmoeder was ook nog groot heb die dag sex gehad met mijn man en ik ben dan bijna 3 dagen later achter de morningafterpil geweest bij mijn abotheker heb die op laatste moment ingenomen 2 ze had 2 soorten en heeft mij de zwaarste gegeven was 1 piletje koste mij 10 euro nu ben ik bijna 2 maanden geleden bevallen en heb ik nog steeds geen bloedingen ben wel al meer dan 3 keer veel miselijk geweest ook was de smaak van mijn schips weg ben contstand moe echt moe heb af en toe wel buikpijn maar ze komen maar niet wat zou dit kunnen zijn heb ook last van hoofdpijn zou dat piletje toch niet zijn werk gedaan hebben zou ik opnieuw zwanger kunnen zijn groetjes van vanessa
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2018 om 09:48Dat is een vraag die ik helaas ook niet kan beantwoorden. Doe een zwangerschapstest.
Reageren