- Anoniem22 augustus 2016 om 10:50
Hallo, een week terug was mijn vriend bij me, en we hebben zeg maar geen seks gehad, maar we waren naakt en hij heeft er zeg maar wel voor geleggen zeg maar en ik voelde ook het begin van zijn penis tegen mij vagina, maar hij is niet klaargekomen en we hebben daarvoor ook niets gedaan, maar ik voel me nu de heletijd een beetje misselijk, maar als er niet aan denk enzo heb ik nergens last van, mijn vriend zeg dat het allemaal in mijn hoofd zit, en dat ik me nergens zorgen over hoef te maken, maar ik ben gewoon heel bang, volgende week moet ik ongesteld worden…
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2016 om 11:08Zo kun je toch echt niet zwanger raken.
Reageren
Ik denk je vooral last hebt van stress.yordi122 augustus 2016 om 11:09Als hij niet in je is klaargekomen is het toch onmogelijk om zwanger te worden.
Reageren
Of er moest voorvocht op de penis zitten, maar dat lijkt me onmogelijkJohn (moderator)
22 augustus 2016 om 11:17Zelfs met voorvocht kun je zo niet zwanger raken
ReagerenAnoniem22 augustus 2016 om 20:10Maar ik ben zeg maar ook misselijk, vaak s ochtends en toen ging ik dat opzoeken en toen zeiden ze dat het vooral voor kwam bij zwangere vrouwen, dus ik schrok echt al heel erg, maar hij is niet in me geweest, misschien wel een klein stukje, maar niet ver. En er was ook geen sprake van klaarkomen want we laggen gwn relax bij elkaar
ReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2016 om 21:02Je kunt 1 week na d seks onmogelijk zwangerschapssymptomen hebben.
Reageren
Ik denk dat je vooral last hebt van stress..Anoniem22 augustus 2016 om 21:56Oke thanks maakt me al wat rustiger 🙂
Reageren