- Anoniem19 mei 2016 om 08:29
hoi allemaal
sinds 4 weken heb ik een enorm opgezette buik. het lijkt wel of ie steeds groter wordt maar dat kan ook komen omdat ik er in de dag vaak aan denk en mee bezig ben. ook heb ik het idee dat ik veel aandrang om te plassen voel. het is vooral een uitsteeksel bij mijn navel, dus het is vooral de onderbuik die opgezet is. ik ben aan de pil maar omdat ik zoooooo bang ben voor een zwangerschap heb ik drie testen gedaan, ieder met aantal dagen er tussen. deze waren alle negatief en ook ben ik 3 weken geleden nog gewoon ongesteld geworden in de stopweek. het lijkt echt of mijn buik continue dik en opgezet is en of het steeds groter wordt. ik heb er verder geen pijn van, behalve dat plas gevoel. ook is mijn ontlasting wat vaker en dunner, maar het is geen diarree. het kan ook van de stress zijn die ontlasting want ik maak me zorgen. normaal ben ik echt dun maar dit is echt een bolle zwangerschapsbuik.
nu lees ik op internet dat er mensen door de pil zwanger zijn geworden en dat ze ook negatief testten. dit maakt me nog banger. is dit mogelijk en kan ik dus zwanger zijn?
wat moet ik nu doen? help me5 reactiesReagerenAnoniem19 mei 2016 om 08:48Oja mijn laatste gemeenschap was 3,5 maand geleden. nu lees ik dat zwangerschapstesten maar tot 10 of 12 weken positief testen. Is dit waar?
Reageren
Dan kan het toch zijn dat ik zwanger ben. Help ik ben nog jong en het is ongewenst.Anoniem19 mei 2016 om 09:23hallo
ReagerenJohn (moderator)
19 mei 2016 om 09:33Soms moet je even geduld hebben voordat er een antwoord komt. Er zijn namelijk nog veel meer mensen met vragen….
Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet, is het toch zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger zou zijn. Daarnaast zou je dus ongetwijfeld een positieve zwangerschapstest gehad hebben na 3,5 maanden. Je klachten passen ook helemaal niet daarbij. Ik denk dat je vooral last hebt van stress…
ReagerenAnoniem19 mei 2016 om 09:36bedankt en sorry. wat goed dat u alle vragen op deze site beantwoordt. nogmaals sorry en bedankt.
ReagerenJohn (moderator)
19 mei 2016 om 09:39Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor….. Ik snap best wel dat je in de stress zit. Maar dat is toch echt niet nodig
Reageren