Zoeken Vraag het forum

Dikke buik rond navel – uitgestoken buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi allemaal
    sinds 4 weken heb ik een enorm opgezette buik. het lijkt wel of ie steeds groter wordt maar dat kan ook komen omdat ik er in de dag vaak aan denk en mee bezig ben. ook heb ik het idee dat ik veel aandrang om te plassen voel. het is vooral een uitsteeksel bij mijn navel, dus het is vooral de onderbuik die opgezet is. ik ben aan de pil maar omdat ik zoooooo bang ben voor een zwangerschap heb ik drie testen gedaan, ieder met aantal dagen er tussen. deze waren alle negatief en ook ben ik 3 weken geleden nog gewoon ongesteld geworden in de stopweek. het lijkt echt of mijn buik continue dik en opgezet is en of het steeds groter wordt. ik heb er verder geen pijn van, behalve dat plas gevoel. ook is mijn ontlasting wat vaker en dunner, maar het is geen diarree. het kan ook van de stress zijn die ontlasting want ik maak me zorgen. normaal ben ik echt dun maar dit is echt een bolle zwangerschapsbuik.
    nu lees ik op internet dat er mensen door de pil zwanger zijn geworden en dat ze ook negatief testten. dit maakt me nog banger. is dit mogelijk en kan ik dus zwanger zijn?
    wat moet ik nu doen? help me

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Oja mijn laatste gemeenschap was 3,5 maand geleden. nu lees ik dat zwangerschapstesten maar tot 10 of 12 weken positief testen. Is dit waar?
    Dan kan het toch zijn dat ik zwanger ben. Help ik ben nog jong en het is ongewenst.

Reageren
    Anoniem

hallo

Reageren
    John (moderator)

Soms moet je even geduld hebben voordat er een antwoord komt. Er zijn namelijk nog veel meer mensen met vragen….

Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet, is het toch zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger zou zijn. Daarnaast zou je dus ongetwijfeld een positieve zwangerschapstest gehad hebben na 3,5 maanden. Je klachten passen ook helemaal niet daarbij. Ik denk dat je vooral last hebt van stress…

Reageren
    Anoniem

bedankt en sorry. wat goed dat u alle vragen op deze site beantwoordt. nogmaals sorry en bedankt.

Reageren
    John (moderator)

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor….. Ik snap best wel dat je in de stress zit. Maar dat is toch echt niet nodig

Reageren
Reageer op: Dikke buik rond navel – uitgestoken buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.