- mimi14 augustus 2012 om 09:19
hi, heb al een tijdje las van mijn buik. hij is opgezet en moet helaas voor mijn omgeving veel windjes laten. Ik ga goed naar de wc volgens mij niet verstopt. vooral savonds tijdens het slapen is mijn buik zeer onrustig. mijn buik wordt alleen maar dikker heb verschillende zwangerschapstesten gedaan en die waren negatief tevens ook gewoon ongesteld geworden. ben nu wel een beetje radeloos. weet iemand wat het kan zijn?
2 reactiesReagerenMichael14 augustus 2012 om 09:47Beste Mimi,
Ben inmiddels 44 en heb mijn hele leven dezelfde symptomen gehad als jij: veel gas en een onrustige buik. Soms ook krampen. Meestal kwam er daarna veel gas.
Reageren
Van alles geprobeerd qua dieet totdat ik drie maanden geleden gestopt ben met brood eten en alles waar graan in zit. Ik weet niet of dit de zogenaamde coeliakie is maar het verschil was al op de eerste dag merkbaar!
Het is even wennen om zonder brood te leven, maar een beetje goed zoeken en je vind genoeg alternatieven. Het ligt zo voor de hand dat ik pas op mijn 44e op het idee kwam om brood even te laten staan, maar voor mij werkt het! Je hoeft het maar een paar dagen te proberen om erachter te komen of het voor jou werkt, succes!Kim12 september 2012 om 08:14Hallo Mimi, hoe gaat het nu?
Reageren