Zoeken Vraag het forum

dikke buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mimi

hi, heb al een tijdje las van mijn buik. hij is opgezet en moet helaas voor mijn omgeving veel windjes laten. Ik ga goed naar de wc volgens mij niet verstopt. vooral savonds tijdens het slapen is mijn buik zeer onrustig. mijn buik wordt alleen maar dikker heb verschillende zwangerschapstesten gedaan en die waren negatief tevens ook gewoon ongesteld geworden. ben nu wel een beetje radeloos. weet iemand wat het kan zijn?

2 reacties
    Reageren
    Michael

Beste Mimi,

Ben inmiddels 44 en heb mijn hele leven dezelfde symptomen gehad als jij: veel gas en een onrustige buik. Soms ook krampen. Meestal kwam er daarna veel gas.
    Van alles geprobeerd qua dieet totdat ik drie maanden geleden gestopt ben met brood eten en alles waar graan in zit. Ik weet niet of dit de zogenaamde coeliakie is maar het verschil was al op de eerste dag merkbaar!
    Het is even wennen om zonder brood te leven, maar een beetje goed zoeken en je vind genoeg alternatieven. Het ligt zo voor de hand dat ik pas op mijn 44e op het idee kwam om brood even te laten staan, maar voor mij werkt het! Je hoeft het maar een paar dagen te proberen om erachter te komen of het voor jou werkt, succes!

Reageren
    Kim

Hallo Mimi, hoe gaat het nu?

Reageren
Reageer op: dikke buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.