Zoeken Vraag het forum

1 week na menstruatie 3 dagen bloed/bruin verlies.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Wij proberen al ruim een jaar voor een kindje te gaan, maar dit lukt niet.
    Elke keer na de menstruatie ben ik 1 week schoon, daarna 3-4 dagen bloed/bruin verlies, week erop eisprong, en dan volgt de menstruatie weer. Het is geen geslachtsbloeding of hoe dat ook heet, want verder heb ik nooit last van tussentijds bloedverlies, alleen die 3-4 dagen.

De gynaecoloog doet er niets mee, zegt dat dit voor een huisarts is, omdat het volgens haar niks met vruchtbaarheid te maken heb. Ben natuurlijk ook bij de huisarts geweest, heb een uitstrijkje gehad, geen bijzonderheden.
    Heb bij de gynaecoloog een HSG scan gehad, uitslag: Een vergrote baarmoeder maar dat stond een zwangerschap niet in de weg. Had gevraagd om een onderzoek waarbij ze konden zien wat er mogelijk in de weg zit. (verklevingen, vleesboom o.i.d.) maar dat was volgens haar niet nodig. Thuis zag ik dat een vergrote baarmoeder ook voorkomt door een vleesboom.. Maar ja wat moet ik nu. Mag in december pas weer terug naar de gynaecoloog, nu eerst afwachten.

Hebben meer vrouwen hier last van? Zo ja, wat is dit? En wat kan je ertegen doen?

Reageer op: 1 week na menstruatie 3 dagen bloed/bruin verlies.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.